|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 22-02-18 kl 01:08. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klar
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?Vi var på Rhodos i fjor sommer, to uker på Blue Star hotell, Dionysos i Ixia. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?Vi var på Cala d´Or for to år siden. Vi syntes det var et ganske kjedelig område med litt lang busstur til Palma (ergo ingen svippturer daglig). Vi fant én fantastisk restaurant som vi spiste på i 12 dager. Normalt sett liker vi å bytte litt på, men utvalget var ikke helt det store, eller utvalget var flott det, men vi liker lokale små tapasbarer uten innkastere som kan norsk, svensk etc. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?Sånn for å presisere, jeg har ikke vært i Playa de Palma, men jeg har mange ganger vært i Palma by. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?
Har du barna med? Eller er det bare din mor og deg? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?Rhodos by er jo fin da, og noe av det bedre jeg har opplevd på charter sånn sett ift å ha noe ekstra å by på. Hyggelige spisesteder og mulighet for å rusle i gamlebyen. JEg ville gått for noe i nærheten der da tror jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
rakkarpus
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?
Hva med å prøve Lilleput Reiser? De lover noe annet enn vanlige charterturer, og har plasser på ofte rolige steder.
|
|
|
#11 |
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?Høres så deilig ut med en uke i varmen uten barn. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?Sollér og Puerto de Sollér er nydelig! (Mallorca) og skal du ha bil er det intet problem. Vi har bare vært i Sollér på dagtid, men absolutt et interessant feriested. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: I lys av charter og velstand. Mallorca-Cala D'or eller Rhodos-Ixia?Jeg hadde gladelig reist til Alcudia uten barn. Holder man seg unna strandområder foran barnerike hotell (f.eks foran Sunwing), og heller foran hotellet Vanity Golf (voksenhotell med 18-årsgrense) så er det litt mindre barneståk. Palma hadde muligens vært førstevalget uten barn, men i august tror jeg muligens at shoppingturer i fjørti varmegrader ikke hadde fristet så veldig.
|
![]() |
|
|