|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere Lalandia-erfarne; hvor handler dere?Skal bo noen dager i Lalandia, Billund. Kommer til å lage en del av maten vår selv i huset. Ser at det er en matbutikk inne i senteret, regner med at den ikke har særlig godt utvalg. Kanskje jeg tar feil? Finnes det en god butikk i Billund med stort utvalg? Eller må jeg reise til f.eks Vejle? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tankefull
|
Sv: Dere Lalandia-erfarne; hvor handler dere?Vi handlet i Billund sentrum. Var 2-3 bra matbutikker der. Den på Lalandia er litt dyrere, og har lite utvalg. Ok til småhandling.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Dere Lalandia-erfarne; hvor handler dere?I Vejle har du i hvert fall mange veldig bra butikker. Vi handlet på Bilka, og de har en ferskvareavdeling, og en frukt/grøntavdeling som var veldig bra. |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dere Lalandia-erfarne; hvor handler dere?Jeg har ikke vært på Lalandia i Billund, men har vært en god del ganger i Legoland de siste årene. Det er matbutikker ved alle innfartsveien til Legoland. Billund har opp til flere. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere Lalandia-erfarne; hvor handler dere?Hadde handlet i Billund.
|
|
|
#7 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Dere Lalandia-erfarne; hvor handler dere?Vi handler i Billund når vi er der, men jeg var faktisk overrasket over utvalget i butikken i senteret i Lalandia. Var ganske dyrt der da, men utvalget var bra.
|
![]() |
|
|