|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
![]() Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Hei - jeg har et lite spørsmål. Jenta vår er 15 måneder og panneluggen er litt lang. Er det forsvarlig å bruke hårnåler eller er strikk/klipping eneste utvei ? - Jeg er litt skeptisk til hårnåler enda - hvor gamle kan de eventuelt være før man bruker dette ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: små barn langt hår - hårnåler
Hårnåler?
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: små barn langt hår - hårnålerVelkommen hit. :-)
![]() |
#5 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: små barn langt hår - hårnålerMange takk - skal skaffe klemmer eller spenner. Har greid å få klippet luggen her nå denne gangen, men det tar ikke lang tid før problemet er her igjen, så da får jeg ta meg en tur og skaffe slikt. Sist redigert av OleKEH : 10-07-11 kl 20:08. Årsak: Svar på flere |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: små barn langt hår - hårnålerHun trenger ikke klemmer i håret om natta, og du må ikke sende henne alene i seng med små gjenstander tilgjengelig. Bare fukt hendene litt, og stryk håret bort fra fjeset før du legger henne
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?OK - hun er ganske liten enda, og har ikke fått helt til dette med å stryke bort hår fra øynene. Har sett at hun har hatt hårtuppene inn i øynene enkelte ganger og da har jeg tatt det bort. Trodde da det kunne irritere litt og skape katarr, men man vet ikke alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Jeg stemmer for at du får klippet lugg på henne
![]() |
#9 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Min halvannetåring er kjapp til å dra ut spennene av håret og å putte dem inn i munnen for å erte. Like greit å bare kjøre kort lugg fram til hun får litt mer vett, synes jeg.
![]() |
#10 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Mange takk for alle svar og innlegg i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Jeg bruker små hårstrikk av tøy fra h&m, av kliper så bruker jeg helst litt store med sløyfe. De er også kjøpt på h&m, skal godt gjøres at hun rekker å svelge dem før jeg merker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aktiv
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Jenta mi tok alltid ut hårklemmene, enten for å kaste dem bort eller for å tygge på dem. Jeg gikk rett og slett over til å kun bruke hårstrikker, de sitter bedre og holder lengre. Hun har enten fletter eller hale i håret, da slipper vi alt håret ned i øynene. Om natten har hun ingenting i håret og har aldri hatt problemer med at håret plager henne om natten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Jeg klippet heller luggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Små barn med langt hår - hårnåler/klemmer?Vi hadde kort lugg til nærmere 3 år. Nå har hun spart den siden jul. Så skal hun få bob senhøstes. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hårnåler sikkerhet |
|
|