|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fabelaktig
|
![]() Rehab for nettavhengige (adressa.no)Kina bekjemper nettavhengighet med laserkrig og elektrosjokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rehab for nettavhengige (adressa.no)
![]() |
#4 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rehab for nettavhengige (adressa.no)Men jeg kan forstå at man kanskje må ty til drastiske metoder for å kvitte seg med nettavhengigheten. Jeg skal innrømme at jeg bruker mange timer her inne.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Rehab for nettavhengige (adressa.no)Jeg kan slutte når jeg vil. :lykkelig_fornektende:
![]() |
#6 |
Peppy!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() |
#8 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rehab for nettavhengige (adressa.no)Er jeg hjemme så sjekker jeg mail o.l. stadig. Men det er ikke noe jeg tenker noe på når jeg er ute. Lengter ikke akkurat hjem til pcen da
![]() |
#9 |
One of These Days
|
Sånn er det med meg også, men hjelpe meg så rastløs jeg var da jeg kom hjem på lørdag og gubben hadde lånt bort pc'n min til barna til fetter'n sin som var på besøk i helga. Fikk ikke sjekket FP før etter at ungene hadde lagt seg. Men jeg kan slutte akkurat når jeg vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|