|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Sponsede koblinger: |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Velsmurt
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Har endelig fått laget oss en sittegruppe på terrassen etter å ha bodd her i vel 4 år. Ønsket i utgangspunktet å kjøpe oss en sittegruppe, men vi flytter så snart huset vi skal bygge står ferdig og da ønsker vi ikke mer på flyttelasset enn nødvendig. Til nå har vi hatt et stort, rundt glassbord med stoler til, men det innbød liksom ikke til lange kvelder på terrassen på samme måte så det har vi stuet bort til vi flytter.
|
| Sponsede koblinger: | |
|
|
#2 |
|
Opptining iverksatt
|
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Det er så fint!! Jeg er helt forelsket i den kroken deres der. Jeg gleder meg som en unge til å komme å teste den ut en kveld. (just say when!)
|
|
|
#4 |
|
Follow the white rabbit
|
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Wow, det ble dritkult! Mye finere enn mye man ser i katalogene til møbelkjdene, det er sikkert og visst.
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Nedre Romerike
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Regner ikke med at dere sitter direkte på pallene, hva har du oppå?
|
|
|
#6 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Follo, nesten Østfold.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Kjempefint!!! Smart!
|
|
|
#9 |
|
Superbasinella
|
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Det ble jo kjempe stilig.
|
|
|
#10 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Utrolig fin!
|
|
|
#11 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Hva har du oppå pallene? Forklar gjerne hvordan du laget den. Ble skikkelig fint.
|
|
|
#12 |
|
Velsmurt
Medlem siden: Jul 2009
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Oi, så mange flotte kommentarer! Takk
|
|
|
#14 |
|
Sykepl****student
|
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Så fint det ble!
|
|
|
#15 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Det var lekkert!
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Så fint det ble! Ser ut som dere kan få mange fine kvelder sammen der ute!
|
|
|
#19 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: [Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)Så flott det ble Odelia (Teeny
|
![]() |
| Sponsede koblinger: | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|