Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-11, 19:34   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)

Sitter her for meg sjøl og prøver å synkronisere telefonen min med pc'n. Jeg får fint til å få kontaktene mine der jeg vil.

Jeg har pleid å legge inn vaktene mine på telefonen min, men har aldri giddet å legge de inn på pc'n. Det tenkte jeg å prøve, mest for moro skyld. Egentlig trenger jeg ikke de på pc'n. Men jeg skjønner ikke hvor alle vaktene blir lagt på pc'n. Jeg vil ha de i kalenderen på windows live mail. Der er de ikke.

På pc Companion som jeg bruker står det under innstillinger: velg hvilke elementer du vil synkronisere. Under kalender er det bare et valg. Windows Kalender. Prøver jeg å velge bla gjennom på en annen mappe under egenskaper så får jeg ingen flere mapper enn den. (det står *ROOT* og Calendar, og ingen andre valg)

Noen som vet hvordan jeg får oppgavene og kalenderoppføringene i kalenderen i windows mail eller hvor vaktene mine egentlig er lagt på pc'n???

Dette ble rotete, men er det noe som skjønner hva jeg lurer på og hva jeg skal gjøre?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.