|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Filmen har 7-årsgrense. Hvordan er det når de er i følge med voksne, er det en lavere anbefaling da?
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Det er 3 år yngre som er regelen i følge med voksne tror jeg, så fire år er greit. Jeg har ikke sett den, men her står det litt om hva som kan oppleves som skummelt: http://www.kids-in-mind.com/k/kungfupanda2.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?4 år er lovlig på kino ja, de kan være 3 år yngre enn fastsatt aldersgrense. Så jeg synes det er fantastisk gøy at eldste blir 8 år nå snart og kan bli med meg på 11-årsgrenser.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Var det ikke en tråd om dette for ei stund siden? Skal sjekke.
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Min 6-åring syntes ikke den var skummel. På samme film var en fra bhg som er ihvertfall to år yngre. Han syntes heller ikke den var skummel. Men klart, den er jo lagt opp til det med skumle skapninger og høy lyd og sånn. Men min gutt er mer redd spøkelser og litt sånne "rolige" skumle ting, enn action-skummelt, om du skjønner.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?HP var med Poden, og han sa etterpå at han fint kunne hatt med Admini også, – dersom han avslørte slutten for ham først. Det satt en jente bak dem på kinoen som brøt helt sammen av noe (de tok noen bort fra mammaen), hun kunne jo fint vært roet ned med at de ikke var så ille som det så ut til, og at det ville gå bra til slutt.
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Helt greit!
![]() |
#9 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Ingen problem.
![]() |
#10 |
I mål
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Storebror her er jo 6, men han hevdet at den ikke var skummel i det hele tatt. Ikke trist heller visstnok. Noen ganger tror jeg at de går glipp av ting som for oss voksne fremstår som triste fordi vi tenker litt "lenger". |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Takk for alle svar og lenke til opplysende tråd! Det gikk helt fint.
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Så lenge 4 åringen klarer å sitte stille :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Han satt klistret. Og det var "ikke NOE skummelt!".
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?
Har dere sett den med 07-modellen?
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Jepp, han ble 4 i april. Og det gikk visst kjempefint (vi var ikke med).
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?
Har Biler2 syvårsgrense?
![]() |
#17 |
Unik
|
![]() Sv: Kung Fu Panda 2 - ok for 4-åring?Sjekka nettopp og ja Biler 2 har fått 7 års aldersgrense. Sidan yngste her er 4,5 på den tida så kan me kanskje ta ho med og ? Viss ikkje reiser eg med dei to andre. For den filmen skal me sjå.
![]() |
|
|