|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Da er det vel på tide å tenke på hva man skal ha med seg på tur til syden, med 2 stk barn. De har jeg aldri gjort før, vi har i det store og hele egentlig reist veldig lite rundt, jeg liker meg best hjemme jeg
|
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!!5-6 par sokker hver? Bruker aldri sokker på Kreta, har med et par til hjemreise.
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Du kan ha med noe varmt til hjemreisen, er jo kaldt på flyet. Vi har også med matpakke til minsta, er ofte lenge å vente på mat og kan hende den ikke faller i smak.
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Solfaktor 30 til barna.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Ser eignentleg ganske greit ut, men dropp den varme buksa og gensaren. Ei lett bukse og tynn genser til flyreisa begge vegar held lenge.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Jeg har akkurat vært på reise til varmere strøk. Skulle jeg ha pakket på nytt, ville jeg ha prioritert flere singleter til meg selv (brukte nesten ikke annet) og to badehåndklær til hver. Det er ekkelt med håndklær som er seige av solkrem, saltvann og svette.
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Ja, singleter, t-skjorte bruker vi ikke. Vi vasker håndklærne 1 gang underveis - i badekaret. Med badesko mente jeg flipflops.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Teflona sier alt det jeg tenkte på. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
audio, video, disco
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!De veier håndbagasjen på flyplassen på Kreta.
|
|
|
#10 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Jeg angrer på at jeg ikke tok med et par pålegg jeg vet han liker.. sånn just in case.. det er veldig greit å ha om de skulle bli litt kresne på turen... leverpostei/makrell osv.. sånne små bokser..
|
|
|
#11 |
|
audio, video, disco
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!- leverpostei, kaviar og slikt ja. Lurt. Det har vi med også.
|
|
|
#13 |
|
rakkarpus
|
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Synes t-skjorter er bedre enn singletter i syden jeg, for jeg blir ofte solbrent på skuldrene.
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Ha med minst mulig og heller ta med biotex. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
rakkarpus
|
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Bodylotion, after-sun og noe for solbrenthet får jeg bruk for.
|
|
|
#16 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Helt klart faktor 30. Og after sun. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Eurax! Myggen på Kreta biter som bare det!!! Og bodylotion. Vi pleier å kjøpe håndklær der nede. Sånne jalla som de selger overalt.
|
|
|
#18 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Kjøp sånne myggdingser til å putte i stikkontakten, de har det på alle supermarkeder, den er effektiv. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!
chaniaøyene eller hva det het igjen, er link til hotellet i tråden min om at vi skal til kreta
|
|
|
|
#20 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Pakkeliste til Kreta, erfaren som har vært der før kan gjerne bidra!Chaniakysten Sist redigert av Guttemammis : 15-07-11 kl 23:48. |
|
|
|
![]() |
|
|