|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Vil noen være med å se Det Brinner En Eld på Røros, 30. juli?1 av 10 billetter igjen.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 28-07-11 kl 12:44. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vil noen være med å se Det Brinner En Eld på Røros, 30. juli?Er dessverre ikke i landet den dagen, men vil bare skrive under på at Kirsebær er veldig, veldig hyggelig!
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Vil noen være med å se Det Brinner En Eld på Røros, 30. juli?Dessverre er jeg i danmark da, viss ikke skulle jeg jammen det ha prøvd å få til det! Røros er nydelig om sommeren og!
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vil noen være med å se Det Brinner En Eld på Røros, 30. juli?Og det spelet er bare helt fantastisk altså!
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil noen være med å se Det Brinner En Eld på Røros, 30. juli?Jeg vil bare inn å reklamere for Elden. Man bør dra hvis man har mulighet!
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vil noen være med å se Det Brinner En Eld på Røros, 30. juli?Det nærmer seg lørdag og spel.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vil noen være med å se Det Brinner En Eld på Røros, 30. juli?Jeg skal jo på Røros, elsker spel og musicals, men det gjør altså ikke de tre jeg skal reise sammen med. Det er vel sent på kvelden, dette?
|
![]() |
|
|