|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Serviceminded :)For noen uker siden var jeg i Oslo, og en av dagene var jeg på fest hos en venninne av en venninne. Jeg hadde såvidt møtt denne damen en gang før.
![]() |
#2 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Serviceminded :)Ja har gjort det samme selv for mine venner/bekjenter. Ikke at det skjer så ofte, men de få gangene har jeg vasket klærne i full fart for folk, mens de har lånt en topp av meg.
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Serviceminded :)For min del tror det er fordi jeg rett og slett ikke helt vet om vaskemaskinen min har et så kort vaskeprogram, men det har den jo sikkert. Nå er det ikke så ofte jeg har slike festligheter her, så jeg kan vel egentlig ikke huske at noe sånt har skjedd her iallefall.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Serviceminded :)Jeg vet ikke. :går ikke på vorspiel: |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Serviceminded :)Det var skikkelig snilt gjort ja!
![]() |
#7 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serviceminded :)
Ca som her tenker jeg
![]() |
#8 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serviceminded :)Ja, det hadde jeg gjort. Jeg har faktisk gjort det en gang også, når jeg tenker meg om
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Serviceminded :)Jeg vet ikke om jeg hadde kommet på at det kunne være en mulighet. Jeg hadde med glede gjort det hvis tanken hadde slått meg.
![]() |
#11 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serviceminded :)Tja, hadde jeg hatt en vaskemaskin med så kort program hadde jeg nok gjort det. Og jeg hadde kunnet funnet på å stryke den tørr også. Om ikke glassføringen hadde vært for høy.
![]() |
#12 |
I mål
|
Jeg er også litt der. Men det er nok mer sannsynlig at jeg ville slengt til henne en diger pakke salt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
Det var det første vi gjorde, strødde salt på meg, men så tok vertinnen kontroll og fikset og reddet kvelden min
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
Omtrent noe slikt ja.
![]() |
#16 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serviceminded :)Det er en typisk ting jeg hadde kunnet gjøre i en slik situasjon. *Løsningsorientert*
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Serviceminded :)Tja, vasking og stryking er liksom ikke helt min greie. Men jeg ville strukke meg langt for å løse situasjonen, og kan finne på å diske opp med andre løsninger som andre vil se på som krevende., uten at det koster meg stort at tid, krefter og bekymringer der og da.
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serviceminded :)Jeg er god på flekker, så hadde nok kunne fått hevet den på vask ja. Kort program har vi også, men hadde vel gått for et lengre ett, og latt plagget ligget med flekkfjerner/avfettingsmiddel litt først. Så hadde jeg tilbudt å låne henne et plagg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serviceminded :)Litt rart dette, at den ting som var så naturlig for henne å tilby deg, kom så overraskende på og gjorde deg positivt overrasket. Det er herlig med disse små tingene som faktisk betyr så mye og utgjør en forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|