|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superbasinella
|
Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Det er stadig noen i min familie som gjør hyggelige og uventede ting for meg. Mamma feks. droppet hyttehelga fordi hun ville ikke at jeg skulle være "alene" i byen med to små unger ifall jeg fikk ett migreneanfall. Når sant skal sies så er hun en av de mest fantastiske menneskene på jord. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Så deilig det hørtes ut.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Det høres ut som du omgir deg med en del greie folk.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Mannen tok med seg barna og dro på hyttetur i to dager så jeg kunne være hjemme og slappe av.
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Et familiemedlem dukket plutselig opp idag, og avlaster meg i 5 hele dager med en eldre slekning som virkelig krever sitt. Uvurderlig og veldig, veldig fint gjort Sist redigert av Nextlife : 16-07-11 kl 00:05. Årsak: tastefeil |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Jeg hadde en deilig tur på café i går. Og dessuten har jeg to sønner og en mann som skjemmer meg fullstendig bort hele tiden. Og i morgen har alle sagt ja til å bli med ut og bade bare fordi jeg har lyst til at vi skal være sammen en dag ute. Også har jeg venner som lar meg få lov til å endre planer iblant uten å gi meg opp helt. |
|
|
|
#8 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Svigerforeldrene mine hadde mine to yngste på overnatting i 10 netter i forbindelse med "sykeleiet" mitt
|
|
|
|
#9 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Jeg klagde over at jeg ikke kan å lage romkake (som mannen ønsker seg på dagen sin), noen timer senere hadde hun laget bunnen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Pappa klipper plenen for meg, selv om han egentlig ikke er i form til det.
|
|
|
|
#11 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Fikk en nydelig blomst helt plutselig av naboen her om dagen.
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?
Hm, ca et års forberedelsestid. "Om ett år er hormonspiralen 5 år gammel og da må den ut. Jeg kommer ikke til å sette inn ny for jeg tror ikke nyrene mine har godt av mer hormoner nå. Da må du enten klippe strengen eller så må vi bruke kondom for alltid".
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Jeg kom hjem fra lang jobbtur i dag. Da hadde mannen min vasket hele leiligheten. Enda han overhodet ikke bryr seg om møkk og rot. Bare for å gjøre meg glad.
|
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
|
|
|
#16 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Vi har flyttet denne uka. På flyttedagen hadde en vennefamilie i vår nye by tilbudt seg å passe barna våre, mens flyttelasset kom. Det var gull verdt!
|
|
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da har jeg en plan...
|
|
|
|
#18 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?-en nabo kom å spurte om hun fikk plante noen stauder hun hadde til overs i mitt bed
|
|
|
|
#19 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Jeg prøver så godt jeg kan å gjøre hyggelige ting for andre. "Den største glede man kan ha det er å gjøre andre glad" er noe jeg alltid prøver å leve etter. Men noen ganger føler jeg at jeg går i minus. Spesielt det siste 1,5 året når jeg har vært alene og veldig plaget med helsen. Men jeg biter ofte tenna sammen for å vise at det ikke bare skal gå en vei. Også forteller jeg også veldig ofte hvor stor pris jeg setter på de rundt meg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Maju: Han hadde ikke noe i mot kondomer, sa han. Lenge ...
|
![]() |
|
|