Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-11, 23:34   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?

Det er stadig noen i min familie som gjør hyggelige og uventede ting for meg. Mamma feks. droppet hyttehelga fordi hun ville ikke at jeg skulle være "alene" i byen med to små unger ifall jeg fikk ett migreneanfall. Når sant skal sies så er hun en av de mest fantastiske menneskene på jord.

Mannen var ute å hentet pizza mens jeg ryddet i boden. Han var også innom butikken og handlet det meste han vet jeg setter pris på en fredagskveld når jeg er alene. Der iblant en iskaffe jeg ikke har smakt før, for sikkerhetsskyld kjøpte han også den jeg liker veldig godt, ifall jeg ikke likte den andre.

Brødrene mine stikker stadig innom for å leke med jentene. De er 19 og 23 år og avsetter gjerne tid til å underholde niesene sine så jeg får litt pusterom.

Og for ikke glemme en av naboene våre. Han ene er egentlig en raring som kan virke litt streng og som vi ikke har så mye kontakt med, han ga jentene våre 100 kr når vi skulle reise på ferie!
Og en annen nabo som kom innom med 2 pakker migrenemedisin etter hun hadde vært i usa.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:41   #2
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?

Så deilig det hørtes ut.

Da er du sikkert flink til å gjøre ting for dem også, siden de er så greie med deg mener jeg. Et punkt jeg burde blitt flinkere på selv vet jeg..

Gammel 15-07-11, 23:47   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres ut som du omgir deg med en del greie folk. Det er sikkert fortjent.

Jeg kommer ikke på allverden, men
... svigermor ringte og ville ha barna en natt, midt i denne uken. Uten grunn.
... Mamma ringte og spurte om vi ville være med å koke krabber i morgen når vi kommer til dem på ferie, fordi hun vet at mannen min elsker det.
... Mamma ringte også og spurte om hvilket pålegg hun skulle kjøpe til vi kommer.
... Mamma kjøpte redningsvester til guttene før vi kommer slik at vi slipper å rushe ut for å kjøpe det i morgen før vi kommer på hytten (vi hadde tenkt å kjøpe selv når vi kom frem for vi gidder ikke å bruke plass på våre redningsvester i koffertene siden vi skal fly i år).
... Pappa har lånt oss en bil når vi kommer til hjembyen min.
... Mannen har sterilisert seg for meg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:52   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen tok med seg barna og dro på hyttetur i to dager så jeg kunne være hjemme og slappe av.
Søsteren min inviterte på vanvittig god iskaffe.

Gammel 15-07-11, 23:57   #5
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

... Mannen har sterilisert seg for meg.

Hva var trikset?

Gammel 15-07-11, 23:57   #6
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et familiemedlem dukket plutselig opp idag, og avlaster meg i 5 hele dager med en eldre slekning som virkelig krever sitt. Uvurderlig og veldig, veldig fint gjort

Sist redigert av Nextlife : 16-07-11 kl 00:05. Årsak: tastefeil
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:58   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg hadde en deilig tur på café i går. Og dessuten har jeg to sønner og en mann som skjemmer meg fullstendig bort hele tiden. Og i morgen har alle sagt ja til å bli med ut og bade bare fordi jeg har lyst til at vi skal være sammen en dag ute. Også har jeg venner som lar meg få lov til å endre planer iblant uten å gi meg opp helt.

Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 00:01   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Svigerforeldrene mine hadde mine to yngste på overnatting i 10 netter i forbindelse med "sykeleiet" mitt

Samboeren min gjør alt for meg og mere til...

En god venninne sender ofte sms tatt ut av det blå hvor hun forteller at hun setter pris på meg.

Mamma tilbød seg å ha begge jentene på hytta mens jeg og mannen tar en tur med eldste til oslo

Naboen min hjalp meg med å få luft i badebassenget til ungene da jeg spurte om hjelp.

Gammel 16-07-11, 00:03   #9
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg klagde over at jeg ikke kan å lage romkake (som mannen ønsker seg på dagen sin), noen timer senere hadde hun laget bunnen.
Kåpe til lillemor har hun også strikket, etter en kommentar om at jeg hadde lyst på det.

Pappa kom kjørende med plentraktoren sin og klipte plena her en dag.

Svigers og svigerinne med samboer ga oss masse pauserom med å ta seg av ungene nå og da når vi var på ferie sammen.

Mannen grillet laks i dag, han hater det, jeg elsker det.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 00:07   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Pappa klipper plenen for meg, selv om han egentlig ikke er i form til det.
Mamma og pappa tar minstemann med seg på hytta i morgen og inviterte også eldstemann og meg til å komme litt senere. Bare fordi mamma vet at eldstemann blir sur dersom lillebror får sove der og ikke han.

Ja, også legger pappa sammen klærne mine når jeg har lånt tørketrommelen hos dem

Gammel 16-07-11, 00:11   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fikk en nydelig blomst helt plutselig av naboen her om dagen.

Har en venninne som plutselig sender en melding om at hun er veldig glad i meg, og hun fanger opp de tunge dagene uten at jeg trenger nå si noe.

Gammel 16-07-11, 00:12   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Hva var trikset?

Hm, ca et års forberedelsestid. "Om ett år er hormonspiralen 5 år gammel og da må den ut. Jeg kommer ikke til å sette inn ny for jeg tror ikke nyrene mine har godt av mer hormoner nå. Da må du enten klippe strengen eller så må vi bruke kondom for alltid".

Gammel 16-07-11, 00:14   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom hjem fra lang jobbtur i dag. Da hadde mannen min vasket hele leiligheten. Enda han overhodet ikke bryr seg om møkk og rot. Bare for å gjøre meg glad.

Gammel 16-07-11, 00:19   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttene ( 11 og 13 år) bytter i dag på å servere meg cola og peanøtter på sengen. Samt rydde bort snytepapir.

Gammel 16-07-11, 00:20   #15
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hm, ca et års forberedelsestid. "Om ett år er hormonspiralen 5 år gammel og da må den ut. Jeg kommer ikke til å sette inn ny for jeg tror ikke nyrene mine har godt av mer hormoner nå. Da må du enten klippe strengen eller så må vi bruke kondom for alltid".

Det er ikke et triks, søteste Karamell, det er en trussel!

Kondomer... :skrekk-sprekk-baby:

Gammel 16-07-11, 00:25   #16
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har flyttet denne uka. På flyttedagen hadde en vennefamilie i vår nye by tilbudt seg å passe barna våre, mens flyttelasset kom. Det var gull verdt!
I tillegg fikk vi deilig middag da vi hentet barna om kvelden. De har også lånt oss uendelige mengder med flytteesker og flytteposer.

Mamma (godt opp i åra, og blir fort sliten) har laget middag til oss 2 ganger denne uka, og vært her og pakket ut litt kjøkkenting. Hun har også vasket flere maskiner med klær for oss - vaskemaskinen vår ble ødelagt i flyttinga...

Mannen har ikveld bedt meg slappe av, kose meg med tv, laptop og rødvin, mens han pakker ut bøker og kontorstæsj.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 00:25   #17
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Standard

Da har jeg en plan...

Skal så visst ikke ha flere arvinger...

Gammel 16-07-11, 00:35   #18
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

-en nabo kom å spurte om hun fikk plante noen stauder hun hadde til overs i mitt bed
-samme naboen kom med nykokt jordbærsyltetøy til sønnen min
-en annen nabo fikk sønnen sin til å klippe plena mi for å aktivisere ham
-pappa ringte i går og inviterte på middag på søndag

Gammel 16-07-11, 00:35   #19
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg prøver så godt jeg kan å gjøre hyggelige ting for andre. "Den største glede man kan ha det er å gjøre andre glad" er noe jeg alltid prøver å leve etter. Men noen ganger føler jeg at jeg går i minus. Spesielt det siste 1,5 året når jeg har vært alene og veldig plaget med helsen. Men jeg biter ofte tenna sammen for å vise at det ikke bare skal gå en vei. Også forteller jeg også veldig ofte hvor stor pris jeg setter på de rundt meg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 00:36   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Da har jeg en plan...

Skal så visst ikke ha flere arvinger...

Maju: Han hadde ikke noe i mot kondomer, sa han. Lenge ...

Snuppa: Mulig det hjelper å ha en kronisk sykdom og man allerde proppes full av medisiner. Da funker "vil ikke poppe mer piller enn nødvendig-trikset" litt mer troverdig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.