|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Finnes det fine takvifter?Jeg har aldri sett meg om etter fine takvifter fordi jeg ikke liker dem. Men jeg lurer på om jeg må bite i det sure eplet og vurdere en til rommet til S. Det blir bare ikke kjølig der om sommeren.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?Denne er ikke fin, men ikke stygg heller.
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?Jeg synes du må ha en sånn en, jeg:
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?Samme sted finner du også "Frizzy", i samme prisklasse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?Synes det ikke er fint med takvifte uansett hvor dyr den er eller design |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?Det er antagelig heller ikke det estetiske som får folk til å montere takvifter.
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?
Det er det jo selvsagt ikke, men hvis alternativet er å ikke kunne bruke rommet, eller å installere en (minst like stygg) AC, så er det i alle fall finere med en Blow enn med et slikt monster som den Stompa viser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?
Nettopp. Kanskje vi må spare til Blow.
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?Jeg syns sånne som ser ut som flypropeller er fine. På Nighthawk har de noen veldig kule, det er tre metallvifter som er montert sammen og som snurrer rundt. Skal se om jeg finner noen bilder.
![]() |
#15 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine takvifter?Svaret er vel nei... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|