Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Inneaktiviteter i Oslo for småbarn nå?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-11, 00:30   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Inneaktiviteter i Oslo for småbarn nå?

Ja, jeg bor i byen, jeg vet. Men inneaktiviteter i egen by er vi ikke så gode på. Nå har det seg slik at vi blir hjemme denne uken av ferien og pga. været må vi planlegge med å aktivisere oss inne. Har to små på hhv. 4 og 2. Kino og teater og veldig stillesittende aktiviteter ikke aktuelt.

Gammel 19-07-11, 00:36   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Inneaktiviteter i Oslo for småbarn nå?

Tja, jeg sliter også litt med å finne innendørsaktiviteter som sysselsetter 4-åringen mer enn noen minutter.
- Zoologisk museum på Tøyen
- Hopp i havet
- Teknisk museum
- Tøyenbadet
- Sporveismuseet

Han synes det er utrolig spennende med store kjøretøyer, traktorer, gravemaskiner, trikker, t-baner, busser osv. Så i dag har vi kjørt t-bane og stått en stund på Tøyen t-banestasjon og sett på t-banene kjøre forbi. Han påstår han skal bli t-banefører.

Gammel 19-07-11, 00:47   #3
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Alt dette unntatt Sporveismuseet har vært oppe til vurdering. Teknisk museum er en av mine favoritter, men tenker at de er litt små? På Hopp i havet og zoologisk ser jeg for meg kaostilstander, men jeg vet jo ikke. Hvor er sporveismuseet da?

Gammel 19-07-11, 00:54   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sporveismuseet er på Majorstuen, http://www.sporveismuseet.no/.

Det er nok en god del på Teknisk museum de er litt små til, men eldste vil nok ha stor glede av mye av det. Hvis minsten er interessert i tog, fly og biler så er det jo endel å kikke på og gå inn i.

Gammel 19-07-11, 00:59   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Han er klin kokos vill etter alt som er av biler, fly, tog, trikk osv. Så kanskje vi skal gå for Teknisk museum da. Takk for tips!!

Gammel 19-07-11, 10:01   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt med ungene på tekisk museum siden de var bittesmå. De har alltid kost seg.

Knerten min er av den enkle typen. Toppen av lykke er dagsbillett hos sporveiene, og så kjører buss, trikk, t-bane og tog ispedd et og annet kafebesøk når vi blir sultne.

Vi tror vi går for badeland i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.