|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
![]() Litt for mye forlangt?Er det sent av ei venninne å komme i dag og spør om jeg kan fikse kjolen hennes til Lørdag? Hun har visst lenge at hun trenger den til helga, men har ikke fått drasset seg hit med den.. (før nå) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Ja, det er sent. Det beste er vel bare å si som det er at du ikke har tid?
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Du kan legge bort den dårlige følelsen - helt riktig valg.
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Visst hun ikke syr selv (og det gjør hun vel ikke, da hadde hun vel ikke spurt deg), så forstår hun kanskje ikke hvor mye arbeid det er? Og selv om hun vet at du skal i bryllup selv, så vet hun kanskje ikke alt annet du har å gjøre i forbindelse med det? Når du fra før har lovet henne å ordne kjolen før bryllupet, så tenker jeg at det er litt kjipt å si nei nå med mindre du hadde sagt at du måtte få den i god tid eller noe sånn på forhånd. Tror jeg ville vært ganske opprådd om jeg var henne, selv om hun selvfølgelig ikke burde ha kommet så seint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Det var absolutt ikke feil av deg å si nei så sent. Du har det travelt og har rett og slett ikke tid til å fikse noen andre sin kjole på så kort varsel. Hun burde ha kommet mye tidligere og du trenger ikke ha dårlig samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Du hadde ikke tid. Da fikk du jo ikke gjort det. Sånn er det. Det er i alle fall sånn jeg øver meg på å tenke, for jeg sliter litt med at jeg blir oppspist av dårlig samvittighet for alt mulig rart. Greit at du lovte, du kunne kanskje ha minnet henne på det forrige uke og nevnt at hun måtte komme med den om du skulle rekke det - men det var jo hennes ansvar, når det kom til stykket.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Hun burde kommet med kjolen mye tidligere, om hun ville benytte seg av tilbudet ditt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Takk for svar.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Da er det i alle fall ikke noe å tenke mer på - bryllup trumfer country-festival, spør du meg.
![]() |
![]() |
#10 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Jeg hadde nok svart nei.
![]() |
#11 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Hehe..da ble hun nok rimelig stresset tenker jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt for mye forlangt?Så fint, da løste det seg jo på en bra måte |
![]() |
![]() |
![]() |