|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?Jeg vil ha en blender, den koster 999 på Elkjøp og 790 på Jernia. (665 på MPX, men jeg er en sånn en som helst skulle hatt den i går så nettkjøp utgår). Jeg kjører forbi to Jerniaer hjem fra jobb, men ingen av de hadde den inne. Kan jeg skrive ut prisen fra nettet, ta med på Elkjøp og få den billigere? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?Kan du linke til den på MPX please? For der kan jeg stikke innom og hente en til meg nemlig, eller ønske meg en til bursdagen.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Sv: Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?Her er den hos MPX: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=603694 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?
Hvordan kan hun det? Når mpx er nettbutikk og det står spesifisert at det er kun mot lokale butikker? Men det er jo lov å prøve seg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Sv: Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?Jeg skal prøve! Skal rapportere senere i kveld |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?
Åja. Jeg fikk nå prisen fra en nettbutikk i alle fall. Men det var Lefdal, da, og den ligger rett over veien. Men ingen av de store kjedene har vel samme pris på nett og i butikk.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Sv: Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?Jeg kan med glede informere at de har prisgaranti ( som forøvrig blir prostata ti på en iPad), jeg fikk den til mpx-prisen. |
|
|
|
![]() |
|
|