Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-11, 14:15   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?

Jeg vil ha en blender, den koster 999 på Elkjøp og 790 på Jernia. (665 på MPX, men jeg er en sånn en som helst skulle hatt den i går så nettkjøp utgår). Jeg kjører forbi to Jerniaer hjem fra jobb, men ingen av de hadde den inne. Kan jeg skrive ut prisen fra nettet, ta med på Elkjøp og få den billigere?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 14:24   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har Elkjøp fortsatt prisgaranti?

Kan du linke til den på MPX please? For der kan jeg stikke innom og hente en til meg nemlig, eller ønske meg en til bursdagen.

Elkjøp skriver nå dette på nettsidene sine:

Sitat:

30 dagers prisgaranti

Vi gir deg prisgaranti i 30 dager fra kjøpdato. Dette er vårt løfte til deg om at vi alltid vil ha markedets laveste priser. Skulle du mot formodning finne produktet billigere et annet sted betaler vi tilbake hele mellomlegget. Forutsetningen er at produktet er av samme merke, har tilsvarende spesifikasjoner og kan kjøpes på like vilkår. Prisgarantien gjelder mot lokale butikkonkurrenter og ikke mot nettbutikker. Husk å ta med deg kvittering! Prisgarantien gjelder ikke ved kjøp på www.elkjop.no

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 14:32   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Her er den hos MPX: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=603694

Så da kan jeg kanskje, med litt flaks, få den til Jernia prisen, siden det er Jernia i nærheten? Det skal jeg prøve etter jobb.

Gammel 21-07-11, 15:14   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Du får den til mpx-prisen også. Print ut og ta med.

Gammel 21-07-11, 15:29   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Du får den til mpx-prisen også. Print ut og ta med.

Hvordan kan hun det? Når mpx er nettbutikk og det står spesifisert at det er kun mot lokale butikker? Men det er jo lov å prøve seg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 15:34   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Jeg skal prøve! Skal rapportere senere i kveld

Gammel 21-07-11, 15:51   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvordan kan hun det? Når mpx er nettbutikk og det står spesifisert at det er kun mot lokale butikker? Men det er jo lov å prøve seg.

Åja. Jeg fikk nå prisen fra en nettbutikk i alle fall. Men det var Lefdal, da, og den ligger rett over veien. Men ingen av de store kjedene har vel samme pris på nett og i butikk.

Gammel 21-07-11, 17:51   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Jeg kan med glede informere at de har prisgaranti ( som forøvrig blir prostata ti på en iPad), jeg fikk den til mpx-prisen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.