|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
The show must go on?Situasjonen i Norge er uvanlig. Vi har ikke vært i nærheten av en slik tragedie i vår levetid.
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: The show must go on?Det er jo vanskelig å si egentlig.
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: The show must go on?Tippeliga runden på søndag er i alle fall avlyst.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: The show must go on?Vanskelig å si hva som er det rette å gjøre i en slik situasjon. Her går Gladmatfestivalen videre, mens Blink festivalen er avlyst. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: The show must go on?Det lokale padleracet Blindleialøpet ble avlyst, og erstattet med en rolig padlemarkering i løypa uten tidtakning.
|
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: The show must go on?Vanskelig. Det føles riktig at tippeligaen har avlyst kampene for helga. På det personlige plan så kommer jeg ikke til å avlyse grilling med venner i dag. Tror det er sundt å være sammen med dem man er glad i og la ungene oppleve god og positiv stemning.
|
|
|
|
#7 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The show must go on?Jeg er veldig delt, på en måte må man vise at man ikke vil la seg knekke av terror og frykt, samtidig er jeg utrolig lettet over at Prince-konserten jeg skulle på i Oslo spektrum i kveld er avlyst.
|
|
|
#8 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The show must go on?Ja jeg syns alt slikt skal avlyses.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: The show must go on?Det er ikke en fasit for alle arrangement. Noen bør gå sin gang, noen bør utsettes, noen bør avlyses. Noe er politiets call, andre avgjørelser tas på magefølelse, jeg føler at de jeg har vært involvert i har blitt løst på riktig måte. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: The show must go on?Jeg synes godt vi kan tillate oss en dag eller to med unntakstilstand, så kan vi kjempe for å gradvis vende tilbake til den tryggheten, åpenheten og friheten vi hadde før dette skjedde, ved å gjenoppta våre normale liv. Men de som er direkte berørt, har selvsagt fått livet snudd på hodet i uoverskuelig fremtid, dessverre.
|
|
|
#11 |
|
One of These Days
|
Sv: The show must go on?
Enig! Veldig glad for at Prince-konserten er utsatt! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
<*(((<
|
Sv: The show must go on?Moldejazz lar jazzparaden gå til Molde Domkirke i dag som vil være åpen i etterkant, og «Øvrige konserter vil bli gjennomført med den verdighet som situasjonen tilsier». Jeg syns det er en riktig vurdering, la det som passer seg gå sin gang, men preget av hva som har skjedd.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: The show must go on?Gladmaten har nå avlyst forstod jeg fra stvgr. aftenblad |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: The show must go on?Gladmat er avlyst. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prematurmamma
|
Sv: The show must go on?Jeg synes også det er riktig å avlyse arrangementer som fotballkamper og gladmatfestivalen på en dag som dette..
|
|
|
|
#18 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Enig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Sv: The show must go on?Jeg synes det er helt greit at arrangementer som f.eks. Glamaten, Blinkfestivalen osv blir avlyst nå i helgen. Så kan vi "komme tilbake til hverdagen" når helgen er over.
|
|
|
#20 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg syns Moldejazz løste det på en veldig fin måte. Daybreak-konserten i dagtidlig ble kraftig avkortet, og paraden var en sørgemarsj.
|
![]() |
|
|