Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

My guilty pleasure

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-11, 23:08   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

My guilty pleasure

Hei, jeg heter Fibi, og jeg er hekta på Jackass.

Jeg ler så tårene triller av de idiotene. Ballespark, folk som ramler, skjult kamera og så mange idiotiske påfunn at jeg ikke kan fatte og begripe hvordan de kommer på alt.

(Men spoler over det som har med spying og bæsj å gjøre. )

Denne ler jeg så jeg griner av. Første gang jeg så det måtte jeg sette filmen på pause for å få puste.

(Kilde: youtube.com)

Ja, åsså er jeg skikkelig fjortissbetatt av Bam.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:57   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: My guilty pleasure

Jeg har kanskje treig humor, men dette var da ikke såååå morsomt?

Dette synes jeg er morsomt:

http://youtu.be/eGcPRfPtjYo

http://youtu.be/Xo1R17Gq6dg (Når de kommer til han de hiver opp i lufta der, så holder jeg på å daue)

Sist redigert av Left : 24-07-11 kl 01:07.

Gammel 24-07-11, 01:05   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de er usannsynlig tåplige, og synes ikke det er det minste morsomt.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 01:15   #4
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Javel. Fint for deg. Syns kanskje ikke dette er rette tiden til å "le så en griner".

Gammel 24-07-11, 02:08   #5
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Javel. Fint for deg. Syns kanskje ikke dette er rette tiden til å "le så en griner".

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 02:16   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser virkelig ikke noe problem med å ta pause fra alt det vonde og triste, og se noe morsomt på tv. Jeg har gått rundt i tåke hele dagen, og tillater meg selv å koble av med noe å le av. Man bør kunne le selv om det er en trist dag. Og om det var formuleringen "le så jeg griner" som var problemet, så var det faktisk det jeg gjorde.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 02:49   #7
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt skal man kunne koble bort det grusomme og klart man skal kunne le. Poenget er vel heller at man på en dag som i dag kanskje tenker seg litt om før man poster. På samme måte som jeg syns det er litt usmakelig med alle "party"-statusoppdateringene eller alle som klager over kvasiproblemer på Facebook. For meg handler det i hvertfall om å vise en form for respekt. Verden går videre, men man kan godt puste litt først.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 08:39   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Lenam. Jeg skjønner behovet for å koble av litt, men å dele det med så mange nå blir litt feil for meg. Jeg er muligens farget av at jeg ikke synes dette er det minste morsomt, mest fordi barn og unge kopierer disse dustene.

Gammel 24-07-11, 09:28   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Siden det tydeligvis er støtende, så lurer jeg på om en modde kan slette tråden?

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 10:22   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Gammel 24-07-11, 12:14   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Enig.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 14:57   #12
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes dette er meget smakløst, respektløst og arrogant.

Gammel 24-07-11, 14:59   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg har tatt kritikken til meg og bedt om at tråden blir slettet.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 15:38   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så innrapporteringen din, Fibi, og tar det direkte her så resten kan se.

Litt dårlig timing, men ingen katastrofe. Jeg ser ingen grunn til at tråden bør slettes, man kan heller bare la den ligge i ro – jeg lukker derfor tråden nå.

Moderatorisk hilsen torsk.

Sist redigert av torsk : 24-07-11 kl 15:45. Årsak: å->at
torsk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.