|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Stor søskenvognNesten 2 åring og 4 åring. 4 åring 110 cm lang og 20-21 kg.
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Stor søskenvognHvor lenge skal du bruke den da? Jeg brukte OTH da mine var på den størrelsen der, men det var jo ikke så mye lenger vi brukte den.
|
|
|
#3 |
|
Søt og rar
|
Sv: Stor søskenvognJeg stemmer for gå-trening for 4-åringen.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Stor søskenvognHvis man bruker vogn over noe distanse for å komme seg til/fra barnehage for eksempel (istedenfor å bruke bil), kan det være en kjempefordel å kunne putte begge ungene i vogn selv om den ene egentlig er flink til å gå når man går tur. Eldstemann hos meg kunne fint gå til byen (= 6km) på den tiden, men han satt likevel i vogna da jeg hastet til barnehagen med han.
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Stor søskenvogn
Jeg er enig i det, men så er det jo sånn at det kan være grunner til at en 4-5 åring må sitte i vogn, som kanskje ikke akkurat vises.
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Stor søskenvogn
Han var vel 4,5-ish da vi slutta tror jeg. Han har bursdag i februar, og jeg tror det var påfølgende sommer. Det var jo ikke lange biten han satt i vogn da, stort sett var han jo uten. Men akkurat de to kilometrene til barnehagen mens jeg småløp satt han i vogna. Neste sommer sykla han.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Stor søskenvognHan går som en helt. Men han har autisme, og i store folkemengder er vi nødt til å skjerme han i vogn. Det fikk vi virkelig bekreftet på tivoli her for noen kvelder siden, der han sto bare og hylte og holdt seg for ørene etterhvert.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Stor søskenvognOm 2 år er det nok slik at storebror har vogn og ikke lillesøster. Han får singelvogn gjennom HMS nå. Men ofte har vi jo med 2 barn...
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Stor søskenvognHvis du tenker å bruke den over ett år frem i tid, tror jeg oth blir for kort i ryggen. Eldstemann stanget i taket da han var 4,5 år.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Stor søskenvognHan er jo lang også... Vi hadde carena sin, den vokste han ut av for over 1 år siden. Han har vanlig babyjogger nå, det går enda. Men gudene vet hvor lenge. Har søkt om større babyjogger, slik at overgangen blir så liten som mulig.
|
|
|
|
#14 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor søskenvognSnuppa mi på snart seks er like stor som gutten din, og vi har en TFK twinner twist duo her (til småbrødrene). Jeg kan godt få henne til å prøvesitte den for deg, men hun kommer ikke hjem før på fredag.
|
|
|
#16 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor søskenvognTFK'en ser altfor liten ut sånn på øyemål, altså. Enda den angivelig har lang rygg. Ville prøvd P&T, ja.
Sist redigert av Hot Lips : 25-07-11 kl 18:59. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor søskenvognSøskensete har knapp rygg, men ikke hovedsete den har veldig god rygg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Søt og rar
|
Sv: Stor søskenvognOTH har visst kommet med en ny søskenvogn.
|
|
|
#20 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor søskenvognBrio Double Wave anbefales herifra.
|
![]() |
|
|