|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Som medarrangør av minnemarkering kl. 18.00 i dag, så fikk vi bruke plassen til å møtes, men vi måtte organisere opprydding selv. Så da lurer jeg på hvor lenge dere tror blomstene og lysene bør stå før vi rydder det bort?
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Vent til etter torsdag ja. Blomster står seg jo gjerne noen dager, og man må regne med at det er noen flere som kommer til. Det vil nok føles veldig nakent på torsdag om det er ryddet.
|
|
|
#4 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Hvis dere har mulighet, hadde det sikkert vært fint om dere tok vekk visne blomster og utbrente lysrester innimellom, og lot resten stå så lenge det var pent.
|
|
|
#6 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Det er for tidlig. Ikke alle er funnet og alle de døde er vel ikke identifisert. Jeg vil tro mange ennå har behov for å legge på blomster. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Vi får se det litt an. Det ble en overveldende respons og ca 1000 stk i tog til kirken etter markeringen.Noe som er fantastisk med tanke på ferietid og at det bor ca. 2600 her.
Sist redigert av amo : 09-01-15 kl 15:09. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Så vakkert! Jeg sier som de andre, vent så lenge som mulig. Du kan jo følge med litt, og se når blomstene begynner å bli dårlige.
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Jeg ville ryddet bort alt som er rot, altså brukte fakler og annet søppel. Blomster og lys ville jeg latt stå så lenge det er pent og føles naturlig. Sikkert fler som vil legge blomster på samme sted etter hvert som navn offentliggjøres nå.
|
|
|
#11 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?
Jeg sier meg enig.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid før vi rydder opp etter minnemarkeringen?Det var veldig flott. |
|
|
|
![]() |
|
|