|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Crazy Cat Lady
|
BodøDa befinner man seg plutselig i Bodø. Skal være her til torsdag, og har planer om å se Flymuseet. Mann og barn skal dessuten på badeland. Men hva ellers er det å se/finne på i Bodø? Vi har med bilen, og tar gjerne imot tips om nærområdet også
|
|
|
|
#2 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: BodøMjelle- nydelig strand utenfor byen. Vanskelig tilgjengelig med barnevogn dog, dersom dere må ha med det. Saltstraumen. Kjerringøy. Gå opp på Keiservarden.
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BodøEn tur opp til Keiservarden er absolutt å anbefale. Ta med mat og drikke.
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: BodøMjelle.
Kan man fortsatt sitte på toppen av SAS-hotellet å se på midnattssola? Det gjorde jeg når jeg var liten husker jeg. Reker på moloen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: BodøMan kan kjøre opp til Turisthytteplatået. Vet ikke om det fortsatt er noen kafé der? Det er i alle fall fantastisk utsikt mot Landegode (og midnattssola, som vel ikke er midnattssol lenger). I alle fall veldig vakkert.
|
|
|
#6 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: BodøEr alle disse stedene tilgjengelig for en 2-åring? Vi tok kun med reisetrille til henne.
|
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Sv: BodøSaltatrsumen må dere se.
|
|
|
|
#8 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Bodø
Keiservarden blir ulendt med reisetrille, men på platået ved Turisthytta er det fullt mulig. Flott utsikt.
|
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: BodøTa en tur i skjærgården med hurtigbåt, kanskje? Da kan det hende det dukker opp havørn.
|
|
|
#10 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: BodøDa vi var i Bodø i sommer var bestillingen at vi måtte hilse på Pelle Politibil. Han står utenfor politihuset. Da vi var der var det ikke noe show, men jeg lurer på om de er kommet i gang med 15 minutters sekvenser der nå. På Bratten aktivitetspark er det også litt å gjøre, minsten var kjempefornøyd med Pelles trafikkskole, der han fikk kjøre små Pellebiler i 30 minutter i strekk. |
|
|
|
![]() |
|
|