|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg MÅ ha tak i en Champion JuicerEi av FB-vennene mine (hun bor i Australia) la ut et bilde av seg selv der hun spiste noe hun kalte en "banana whip", det så ut som softis! Det er altså kun frossen, most banan. Jeg har tidligere prøvd å lage det i food processoren men det får overhodet ikke samme konsistens, derimot blir det en seig, gooey masse. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg MÅ ha tak i en Champion JuicerHar sett bananis laget med denne også, da kom det ut som is ut det ene hullet du ser der. Så utrolig godt ut og har ønsket meg en slik siden, både med tanke på is,juice og mandelmelk (så veldig enkelt ut å lage med denne, bare å bløtlegge mandler, skylle og tømme i, så kom det ut hvit deilig mandelmelk, man slipper sile).
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg MÅ ha tak i en Champion JuicerÅh, den så jo finere ut og, tar mindre plass. Mandelmelk lager jeg forresten flere ganger i uka, i food processoren. Må sile ja, men det er bare å helle melken i en sil, tar 2 minutter.
![]() |
|
|