|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hjelp til å finne spisebord som passer?Se innlegg #22, vi har kjøpt slagbenk.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 30-07-11 kl 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Jeg synes stol nummer en og bord nummer en ser ut til å passe veldig godt, spesielt til slagbenken.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Ja, jeg tror også det. Så kjekt, for det var den billigste stolen og det billigste bordet.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Arg. Stol nummer 1 er utsolgt overalt. Skal sikkert gå ut av sortimentet. Fant denne i stedet:
![]() |
#6 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Den passer enda bedre til slagbenken, synes jeg, med de spilene i ryggen.
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?bord nr 1.
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Jeg tror jeg hadde gått for eikebord for å binde sammen stua med kjøkkenet via kjøkkenbenken.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Jeg synes også stol nummer en og bord nummer en. Den nye stolen passer også fint i forhold til spilene, men jeg synes nr en er hakket tøffere. Dumt at den var utsolgt.
![]() |
#13 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Vi har akkurat kjøpt Skagen fra Bolia, altså alt. 4, også i hvitoljet eik. Vi har jo samme gulv som dere. Jeg tror det hadde vært veldig fint!
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Ville gått for bord nr 1. Litt usikker på stolene...
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?
Dette synes jeg også var fint og kan passe enda bedre enn bord nr. 1, Så er det veldig godt med sånn tverrbjelke (eller hva det heter) å hvile beina på.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Hva med denne da?
![]() |
#17 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Jeg vile aldri verden valgt sorte stoler. Vi har de siste du viser på kjøkkenet, og de ble usannsynlig fort stygge. Sitteplaten rives opp hver gang noen med jeans sitter på den, så puter er et must. Ryggen er imidlertid også stygg, treverket er mykt og... billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
heimføing
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?
Egentlig er jeg litt enig med Prilla her. Sorte stoler med spiler er for likt slagbenken, skal det være sort synes jeg de første ikea-stolene mismatchet best. Men disse grønne var knall! Også om du velger en annen farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Ajajaj, dette blir vanskelig. Mannen og jeg er ikke enige, jeg er ikke enig med meg selv. Og så går sagaen.
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne spisebord som passer?Litt av grunnen til at jeg har lyst på en slik pinnestol er at de ofte er smale og "lette" i uttrykket, det vi har nå er så brede å få plassert under bordet siden de er runde og bena skrår utover.
![]() |
|
|