|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fartsfantom
|
Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Jeg skal til Malta neste uke på kurs. Kun jeg, uten mann og barn. Dette er et lærerkurs for europeiske lærere om hvordan bruke IKT pedagogisk mm. Vi har alle fått i oppgave å ta med noe fra vår region/by/land som sier noe om oss. Dette for å lære hverandre å kjenne bedre, de ulike kulturene osv. Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal ha med. Turistbok om Norge er ikke aktuelt tenker jeg. Jeg har tenkt på ullgenser/fleece. Mat går an, men det er vanskelig å ta med uten at det skal begynne å lukte eller bli dårlig. I tillegg så er jeg født og oppvokst i Oslo, men har bodd i Trondheim ganske så lenge, samt gift med en nordlenning. Derfor synes jeg det er vanskelig å kun ta med noe fra Trondheim/Oslo osv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Lysholm Linje.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Trondhjemsrosen i en eller annen form.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Neeeida, legg den i kofferten i en vodkaflaske..
|
|
|
#8 |
|
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Eller en lausbart, type snurr og en skinnvest...
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Er det ikke det de tror om trøndere uansett da...
|
|
|
#11 |
|
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Bok om nidarosdomen og selbuvotter synes jeg var beste tips.
|
|
|
#12 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Gå deg en tur i byen og ta bilder av bakklandet, NTNU, bybrua, Nidarosdomen, Hurtigruta når den ligger til kai, Munkholmen og festningen.
|
|
|
#13 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?
Tviler på at spanjoler, osv vet spesielt mye om trøndere. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Om musikk er aktuelt så er norsk hardrock og punk og "sånt" faktisk populært i ytlandet. Motorpsycho er visst ganske store mange stader. Du risikerer gjenkjennande smil og nikk til meir enn Morgenstemning altså |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?Du gidder vel ikke drasse på et digert Rørospledd, antar jeg? |
|
|
|
![]() |
|
|