Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utenfor jobben min

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-11, 00:22   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Utenfor jobben min

Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, moderator må bare flytte den. Jeg jobber bar 100 m fra der bomben gikk av og går jo forbi blomsterhavet hver dag til jobb. Må si det er veldig rart og tungt på en måte å se det så nært hver dag.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 00:30   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utenfor jobben min

Rart og tungt, men også rørende vakkert, Estrella.

Jeg kjenner tristhet av slike bilder, men også stolthet. Stolthet over folket mitt, flagget mitt, landet mitt. Over medfølelse, medmenneskelighet og samhold.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:09   #3
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Jeg må bare signere 007 som sier det jeg tenker..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:11   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Veldig vakkert og veldig trist.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:22   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sterkt. Vakkert. Uendelig trist.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:25   #6
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Vakkert og trist Å sterkt å ha det så nært, hver dag.

Gammel 28-07-11, 13:16   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig vakkert, og veldig trist.

Så godt at deg gikk bra med deg som jobber så nært.

Gammel 28-07-11, 19:15   #8
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi er i Oslo i dag, og barna ba om å få legge blomster ved Domkirken og få se regjeringskvartalet (i alle fall det som er igjen av det)

For få timer siden sto vi der bildet ditt er tatt og så på blomsterhavet, og vi har også vært på plassen foran Domkirken og lagt ned roser og et kort. Det var utrolig sterkt å være tilstede og få oppleve stemningen. Oslo er så stille, så stille, det var det første vi la merke til da vi kom til sentrum. Overalt sto folk foran blomsterhavene og kikket, få snakket. Mange tok bilder.

Jeg er veldig rørt over hvor mye folk bryr seg, alle virker berørt av katastrofen og viser sin medfølelse. Overalt ligger det hilsner og fine ord i store hav av nydelige blomster. Sterkt!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:46   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vi var rundt i sentrum i går og det er så utrolig sterkt å se alle blomstene og alle menneskene. Så mye sorg og så mye kjærlighet.

Gammel 28-07-11, 19:47   #10
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner på det som 007 satte ord på. Tusen takk for at du delte dette vakre bilde!

Gammel 28-07-11, 20:29   #11
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Trist og nydelig på samme tid.

Gammel 28-07-11, 20:47   #12
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Trist og vakkert, ja. Jeg skal inn til byen i morgen og legge ned blomster og se på alt selv, det blir sterkt. Og godt at det gikk fint med deg som jobber så nært.

Gammel 28-07-11, 20:58   #13
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste et sted at de kalte det verdens vakreste politisperring.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:18   #14
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har ikke ord, og hadde jeg måttet passere slikt hver dag til jobb hadde tårene trillet mere enn de alt gjør.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:20   #15
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sterkt, veldig sterkt.
Denne uken har jeg tatt bussen til jobb hver dag, og gått forbi den blå steinen hver dag, det vokser med lys og blomster for hver dag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:21   #16
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Vil tro det er kanskje tøft å gå forbi det stedet ja. Er som de andre sier her, er trist men egentlig veldig vakkert.

Gammel 28-07-11, 22:22   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gikk forbi det stedet på tirsdag, og det er veldig vakkert.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 00:20   #18
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Det er flott. Det er uvirkelig.

Jeg har sett et panormabilde på dagbladet.no over blomsterhavet utenfor Domkirken. Jeg blir stolt av at man reagerer på denne måten. Det er rart å være på ferie nå og ikke være nær, ikke kunne delta.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.