Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-11, 18:11   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Jeg har et "innebygd garderobeskap i gangen, aka åpning i veggen med skyvedør foran, som jeg skulle gjort noe med.

Det er et godt og bredt skap med stang, men akkurat akkurat ikke dyp nok til at normale kleshengere går i dybden. Den har også en skyvedørsløsning som for det første er stygg (krøkkete pusset opp av forrige eier, malt stygt), for det andre hopper den av skinna, og for det tredje henger den seg fast i ovennenvte kleshengere og vil slett ikke opp eller igjen til tider

Jeg ser for meg at jeg plukker ned dørene og den kant-trinse-saken øverst, og henger opp forheng på stang istedet, på utsida av skapet.

Men er det veldig krøkkete på med forheng foran garderobe? Hvilke andre løsninger finnes?

Som helst ikke innebærer kjøp av svære skapgreier på IKEA. Og som ikke er for dyrt.
Jeg kunne vel montert noen dører kanskje, men da får jeg vel samme problemet hvis jeg ikke monterer dem på _utsida_ av skapet. Og da må jeg til med noe støttestenger i midten å montere dem på, og nei fysj det blir mye jobb.

Tips? Bilder?
Garderoben er tiltenkt daglig bruk med ytterjakker og sko (på hyller).

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 18:46   #2
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Forheng kan være fint, det. Men det passer ikke hvor som helst, synes jeg. Det er litt sånn bohemisk i stilen, men har man sånn stil så kan det godt være fint. Til et kott har jeg brukt en vanlig skapdør som jeg har hengslet med litt kraftige hengsler, men jeg forstod ikke helt ut fra beskrivelsen din om dette kan brukes hos deg. Hvis åpningen går helt opp til taket så blir det rart.

  Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 18:48   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Forheng funker fint, synes jeg - men det er kanskje litt avhengig av plassering i rommet også

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 18:49   #4
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Du kan henge opp sånne knagger som du kan henge kleshengere på nedover (og utover) i tillegg til stanga, så slipper du plages med at skapet er for grunt til hengere. Jeg aner ikke hva de heter, men jeg skal ha i skapet vi en eller annen gang skal bygge i den smale gangen vår. Skal se om jeg ikke kan google fram et bilde i det minste.

Angående åpningen så kan forheng sikkert være ok det, i alle fall om du får litt tyngde på nede, så det henger skikkelig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:04   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Jeg vet akkurat hva du mener, men dette er jakker som skal brukes daglig og da ser jeg for meg at det er klønete?? Bedre egnet for lagring? Men får du sånne som går på "tvers" av skapet altså?

Sånn?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:05   #6
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Vi har panelgardiner i et lignende skap i gangen. Det er fint syns jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:08   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

men jeg forstod ikke helt ut fra beskrivelsen din om dette kan brukes hos deg. Hvis åpningen går helt opp til taket så blir det rart.

Åpningen går ikke helt opp til taket, men den er ca 150/160 cm bred, så det blir enten veldig brede skapdører som da fyller opp hele rommet når de åpnes, eller så må jeg montere noe stanggreier i midten av åpningen for å montere hengsler til smalere dører på.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:08   #8
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Hadde forheng foran et skap der vi bodde før. Brukte panelgardiner. De hang forholdsvis glatt og overlappet hveandere, samtidig som de lett kunne skyves fra hverandre. Var ganske fint synes jeg.

bare en ting.. ikke velg linstoff, selv om det ser aldri så lekkert ut.

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:08   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Vi har panelgardiner i et lignende skap i gangen. Det er fint syns jeg.

Hvordan funker det å åpne og lukke dem - blir de ikke slitt? Og hvordan er de festet øverst? Her må det festes på veggen og ikke i taket, siden taket over skapet er skrått. Bilde?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:40   #10
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg vet akkurat hva du mener, men dette er jakker som skal brukes daglig og da ser jeg for meg at det er klønete?? Bedre egnet for lagring? Men får du sånne som går på "tvers" av skapet altså?

Sånn?

Ja, jeg har sett noen som har gått utover i skapet, på skrå oppover. Da blir det litt mer oversiktelig og enklere i daglig bruk enn de du har bilde av over. Håper jeg i alle fall. Vi tenkte egentlig mekke sjøl.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:58   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvordan funker det å åpne og lukke dem - blir de ikke slitt? Og hvordan er de festet øverst? Her må det festes på veggen og ikke i taket, siden taket over skapet er skrått. Bilde?

En familie jeg jobbet hos for mange år siden hadde gardinstang og tunge gardiner (husker ikke om de hadde maljer eller ringer) - det var kjempegrei og i tillegg veldig praktisk (de hadde trådkurver der inne)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:59   #12
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Vet ikke om det er det du er ute etter, men i et glanset magasin så jeg bilde av en slik åpen garderobe hvor det var brukt rullegardin som "dør". Det var absolutt ingen dårlig løsning for den gangen iallfall.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 20:55   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Ikea har noen garderobenskap som ikke er så dype. Der henger kleshengerne på en uttrekksstang vendt mot deg i stedet for sidelengs. Kunne du brukt det opphenget på noe vis?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 21:24   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Forheng funker noen steder. Men hvis det ikke får henge fritt fordi kleshengerne stikker litt for langt ut, blir det ikke bra. Og bruk for all del tungt nok stoff som henger godt, ikke bomull som krøller.

Hva med å bygge den litt ut, går det? Kjøpe noe mdf-plater eller noe sånt som sidevegger og sette inn skyvedør lenger ut? Det går fint å ha en skyvedørsgarderobe som stikker litt ut i forhold til hullet i veggen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 23:10   #15
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvordan funker det å åpne og lukke dem - blir de ikke slitt? Og hvordan er de festet øverst? Her må det festes på veggen og ikke i taket, siden taket over skapet er skrått. Bilde?

Du har jo vært hos oss, og vi har panelgardiner i gangen. Funker helt fint. Vi har hatt de samme panelgardinene i snart fire år og det er mulig vi kunne skiftet dem ut nå, men de holder en god stund til.

De er festet i taket, kjøpt for en billig penge på Ikea og heter Divisjon.


Og sånn ser det ut i gangen vår


Sist redigert av Heiko : 31-07-11 kl 21:56.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 21:35   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Er ikke plass til å bygge ut siden det går en dør 90 grader på forkanten av skapet :sjempegodt forklart:

Heiko - den var lur! Men hjelp meg å tenke litt: åpningen er 146 cm (nå har jeg målt, jeg tok det på øyemålet i tidligere innlegg). Dvs hvis jeg har 3 50cm paneler, så må to være på samme "sprekk" i gardinstanga siden det bare er to. Åpner jeg da opp, får jeg maks 50 cm åpning. Er det lite? Hvordan funker det hos dere? Finnes det triple stenger til å henge på vegg? (division, den under som Heiko viser, kan henges på vegg men ser ut til å være dobbel) Edit 1: jeg fant på IKEA Da løser det seg! (og panelgardinene på IKEA er 60cm brede. Sånn hvis jeg ikke orker mikke med det selv)


Sist redigert av m^2 : 31-07-11 kl 21:42.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 10:29   #17
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

De henger i to spor så du setter to gardinger i fremsporet og en i baksporet så går det helt fint.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 10:44   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Ja, men da får jeg problemer hvis jeg velger IKEAs ferdigløsning, siden 2x60 i ett spor er 120, og mitt skap bare er 146 bredt. Så jeg må nok ha 3 spor.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 10:56   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Høres ut som 3 spor gjør det greiere for deg, siden åpningen ikke er så veldig bred. Da får du nesten en meter åpning om du skyver alle tre til sides. Motsatt vil du bare kunne få en halvmeter, og f.eks. trådkurver er gjerne 60 cm brede om du har slike innenfor.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 11:02   #20
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.886
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Jeg har Ikea sin panelgardinløsning med skinner over en hel vegg på soverommet. Det skulle egentlig vært skyvedørsgarderobe der, men det ble akkurat litt for smalt å kombinere Elfa-stativene vi allerede hadde med skyvedører. Derfor valgte vi å beholde Elfastativene og heller henge opp panelgardiner. Veggen er 4 meter lang og vi har flere skinner etter hverandre i lengden. Skinnene har tre spor. Vi har vel 6 paneler, mener jeg å huske. Det funker glimrende. Gardinene har hengt i 6 år nå og er ikke spesielt slitt. Vi har organisert garderoben slik at de hyllene vi bruker oftest, er samlet på midten og derfor lettest tilgjengelig. Ut mot sidene er det klær og sengetøy osv som brukes sjeldnere. Vi åpner derfor ikke hele panelet daglig. Trenger vi tilgang til hele skapet, kan panelene skyves sammen til to paneler, en i hver side. Det gir samlet større tilgang til skapet enn om vi hadde hatt skyvedører.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no