|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Din beste vegetarrett?Har lest litt i tråden som Appelsin startet og ble litt inspirert. Jeg lager svært sjelden middag som ikke inneholder fisk/kjøtt.Det eneste nesten er grøt og pannekaker. Det er ikke jeg så fryktelig glad i og det inneholder jo ikke så fryktelig mye egentlig. Jeg er glad i å lage mat så jeg synes at her burde jeg vært bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste vegetarrett?Har du andre kostholdsrestriksjoner da? Spiser du pasta, ris, brød? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Din beste vegetarrett?Hjemmelaget falafel ala Veganmisjonæren har vært en hit her i huset. Bruker litt mindre chilipulver og hvitløk når toåringen skal spise. Serverer med i pitabrød eller lefse med salat og yoghurt.
![]() |
#6 |
sukk
![]() Sv: Din beste vegetarrett?Denne har jeg laget noen ganger, jeg regner den som barnevennlig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste vegetarrett?Vi prøver å ha minst én vegetarrett i uka. Denne er en favoritt, og utrolig kjapp å lage.
![]() |
#10 |
sukk
![]() Sv: Din beste vegetarrett?
Jeg pleier å lage noe lignende. Lager (kremt) pesto selv, det er gjort på fem minutter: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|