Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp! Hvor får jeg tak i krykkepolstring?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 00:26   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hjelp! Hvor får jeg tak i krykkepolstring?

...

Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:24.
  Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 00:27   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i krykkepolstring?

Jeg kjøpte på butikken Enklere liv da jeg brakk tåa. Bandasjist har sikkert også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 00:27   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg la inn link i bloggen.

Gammel 02-08-11, 00:30   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Enklere liv og bandagist ja. :btdt:

Gammel 02-08-11, 00:35   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

...

Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:24.
  Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 13:42   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi brukte det materialet man lager fatle av på sykehuset og legevakten, til å lage polstring til krykkehåndtakene.

Gammel 02-08-11, 13:56   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har de fra enklere liv. Kjøpte krykkene der og så tok med samtidlig. De har nettbutikk.
Kan være apotek kan skaffe også.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 14:05   #8
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ellers er det vel bare å teipe litt skumgummi på?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 14:06   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Inntil videre; hansker/sykkelhansker? Jeg har gått nokså mye på krykker, og skinnhansker gir godt grep. (Kanskje ikke kult i 26 plussgrader, men likevel.)

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 14:07   #10
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du sliter med at grepet blir glatt kan du kjøpe sånn tape til å bruke på tennisracketer og innebandykøller. Det finnes en sånn lur tape som skal hindre at hendene sklir når man blir svett.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 14:28   #11
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

BILTEMA!

Kjøp rør-isolasjon...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.