|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Jeg er husløs om 10 dager. Må leie, og må leie i Åsane (Bergen). Det er INGENTING til leie som ikke er alt for dyrt eller bare et soverom. I utgangspunktet så jeg for meg å leie med 3 soverom, nå innser jeg at det er litt optimistisk. Problemet er at det finnes ikke noe til leie i området. Og dagene tikker nedover, så fort at jeg ikke lenger får sove om natten.
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?www.zett.no har du sjekket der? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hulder
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Utleiemegleren har jeg sjekket, ingenting til leie i Åsane for tiden. Zett.no hadde jeg ikke sjekket, ingenting der heller, men takk for tips, skal sjekke innom der regelmessig også
|
|
|
|
#6 |
|
Drømmer
|
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?
|
|
|
#8 |
|
Hulder
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Har sjekket der, de har en leilighet til 12 k, men det er egentlig 2000 mer enn jeg kan klare..
|
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Leiemarkedet er noe herk. Tråla over alt i vinter jeg også, men ingen ville leie ut til meg. Kjenner følelsen ja
|
|
|
|
#10 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Legg ut annonse selv, om at du trenger et sted å bo. Det er mange utleiere som bare svarer på "ønskes leid"-annonser i stedet for å legge ut annonse selv.
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Har du ute egen annonse på finn? Da vi skulle leie ut sendte vi forespørsel til de som hadde annonse som virket ok.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Legg ut egen annonse og sett annonse i lokalavisen også. Det er en hel del eldre mennesker med store boliger som gjerne leier ut og de finner du ikke på nett. Niesen min hadde annonse etter hybel i Trondheim nylig og hun fikk 20 telefoner, hovedsaklig fra eldre mennesker. De svarer heller på annonser i avisen i stedenfor å sette inn annonse selv. Mange av de er jo heller ikke nettbrukere. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Legge ut annonse, ja.
|
|
|
#14 |
|
Hulder
Sv: Trenger tips: hvordan går man frem for å få leid leilighet?Skal legge ut annonse i morgen tidlig og se om jeg får noe napp.
|
|
![]() |
|
|