|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Restauranter i TrondheimJeg og mannen skal feire 10-årsdag bryllupdsdag nå i helga med to netter på hotell i Trondheim. Og vi trenger tips på et par gode restauranter. Har hørt mye bra om Frati, men skulle gjerne hatt flere tips.
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranter i TrondheimKan ikke stille meg bak anbefalinger om Frati. Har bare hatt dårlige opplevelser der. Middels mat, overpriset og dårlig service.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Restauranter i TrondheimFrati er ikke stedet for god mat altså, det kan være stedet for "ute med venner", men ikke stordag. Gå for credo, emilies eller to rom og kjøkken.
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: Restauranter i TrondheimLenge siden jeg har vært der, men det var en god stund etter deg tror jeg. Vi opplevde bra service og god mat.
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Restauranter i Trondheim
Mannen har veldig lyst på Graffi siden han leverer kjøtt til dem, men det er bare servicen som er dårlig?
![]() |
#12 |
<*(((<
|
![]() Sv: Restauranter i TrondheimMaten på Graffi er ok, det var servicen som var skikkelig, skikkelig dårlig. Dere kan sikkert ha mer flaks enn meg og møte noen andre, da.
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Restauranter i TrondheimJeg har ikke hatt noe problemer med service på graffi. De er litt trege og sånn, men det er de da andre steder også. Direkte dårlig service har jeg ikke opplevd på noen av graffiene. Hva er det du har blitt utsatt for der da torsk?
![]() |
#14 |
jabbsaft
![]() Sv: Restauranter i TrondheimJeg har også opplevd sørgelig dårlig service på Graffi (begge stedene). Greit nok for lunsj om dere ikke er flere enn 2. Men det virker som alt blir vanskelig hvis man er flere enn 2 der...
![]() |
#15 |
<*(((<
|
![]() Sv: Restauranter i Trondheim
Treg service og en kelner som ikke skjønte hva jeg snakket om når jeg ville ha entrecoten medium stekt er liksom det vanlige på Graffi. Men det som var i tillegg sist var at jeg hadde bestilt bord en uke i forveien, og etter å ha sittet ved bordet i 50 minutter fikk vi beskjed om at nå måtte vi skynde oss å spise opp (hovedretten, som hadde kommet for 15-20 minutter siden), fordi det var noen andre som skulle ha bordet.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranter i TrondheimSist jeg var på Graffi fikk jeg faktisk service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Restauranter i TrondheimSåpass.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranter i TrondheimDet fungerer definitivt for lunsj. Anbefaler snackplatå (tror jeg det hette) på kveldstid istedenfor grillfest, 120 kroner billigere og mer enn nok mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
jabbsaft
![]() Sv: Restauranter i TrondheimSist jeg var på Graffi var med jobb (10 stk). Siden vi var mange ringte vi inn bestillinger dagen før, og ba om å få maten til kl 12. Etter mye mas kom maten kl 1245 uten noen unnskyldning. Vi måtte tilbake til 13, så det ble ikke noe trivelig sommeravslutning
![]() |
|
|