Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innredning kjøkken-skuffer

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-11, 21:50   #1
Fløyel
Fargerik

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 27
Fløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt avFløyel har mye å være stolt av
Standard

Innredning kjøkken-skuffer

Hvordan ser det ut i deres kjøkkenskuffer? Vi har ikke IKEA-kjøkken, men ett nymalt Norema-kjøkken. Har vært på IKEA for å kjøpe lure innredninger, men de passer jo selvfølgelig ikke i mine skuffer.

Jeg hater kjøkkenredskap som flyter i skuffene, så jeg må finne litt lur innredning som rommer litt. Også trenger jeg smart oppbevaring av tørrvarer, bakevarer o.l.

Bilder tas i mot med stor takk

Gammel 04-08-11, 22:31   #2
-ea-
husfugl

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 148
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning kjøkken-skuffer

Jeg har en lignende plastkurv som dette som jeg har i skuffa, til å stable (toro-)poser i, da er alle slike samlet på ett sted og lett å finne fram i.

Ellers var det mye rart her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Sponsede koblinger:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 22:43.