Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan få to stk treåringer til å sove?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-11, 20:16   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan få to stk treåringer til å sove?

Vi har nevøen vår på overnatting. Han og Leo er like gamle, bestekompisser, og veeldig flinke til å øse hverandre opp. Nå er begge høye som skyskrapere og løper rundt her som gale.

Hvordan får man slike til å sovne?

Hilsen hun som aldri har hatt så små på overnatting før.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 20:20   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få to stk treåringer til å sove?

Det er kjempeviktig å spise lørdagsgodtet tidlig. Min treåring kan jeg bare plassere foran en tegnefilm så er hun vekke

Lese for de?

Og dette er litt for sent, men jeg pleier å slite de skikkelig ut. Fjelltur og sånt. Da sovner de så lett at.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 20:31   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Overnattingen ble veldig spontan, så jeg har ikke hatt sjans til å slite dem ut. De var innom for å hente med seg litt kakerester, og plutselig titter nevøen opp på meg med de største dådyrøynene noen sinne og sier "tante... Jeg har lyst til å sove med dere, jeg...."Da kan man liksom ikke si nei.

Men svigerinne tok med seg størsta da, og leverte henne hos farmor. Så vi har ikke flere barn enn vanlig. Regner vi i alder går vi jo faktisk i minus i forhold til vanlig. Enn så lenge leker de og koser seg, så jeg gidder ikke tenke på legging riktig enda. De er dusjet og stelt, og har spist lørdagsgodt for en time siden. Bittelitt bruspulver hver, og ostepopp. :har unger som blir skyhøye av sukker på kvelden:

Gammel 06-08-11, 20:33   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

La de fly litt til, la de bade eller dusje sammen og i seng hvor du leser for de.. De kommer til å skravle og le en stund, men etterhvert setter du deg inne hos de og så slokner de etterhvert, Lykke til.

Gammel 06-08-11, 22:05   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Begge to sluknet ti på ni, i dobbelsenga. Så jeg skal sove sammen med to stk propeller i natt.

Gammel 06-08-11, 22:12   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Begge to sluknet ti på ni, i dobbelsenga. Så jeg skal sove sammen med to stk propeller i natt.

Nei nei nei, du skal legge deg i en helt annen seng, tulledame.

Gammel 06-08-11, 22:14   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ja, legg deg i en annen seng... Å ha to unger på tvers er ikke en god opplevelse søvnmessig.

Gammel 06-08-11, 22:18   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja, legg deg i en annen seng... Å ha to unger på tvers er ikke en god opplevelse søvnmessig.

Jeg skjønner ikke hva du snakker om
(Mannen er borte og da sover begge gutta sammen med meg. Jeg orker ikke å sove i deres seng, de er ikke noe gode. )

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 22:21   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Vi har ingen andre senger å sove i. Leons senger er for kort, og mannen (som skal tidig opp på jobb) skal sove i Malins. Sofaen sover jeg IKKE på. Jeg ruller dem bare lengst inn mot veggen, så går det greit. Jeg har sovet med begge ungene, mannen og to katter i en 150x200-seng, så to treåringer og meg selv i en 180x200 burde gå greit for en natt.

Gammel 06-08-11, 22:24   #10
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Greit at det gikk så smertefritt da

Gammel 06-08-11, 22:26   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Ja, jeg er ganske stolt nå. Nevøen var jo null stress, han la seg ned for å sove med en gang. Min egen gale unge var det verre med. Nevø lå stille med øynene igjen mens Leo stupte kråke i dobbelsenga, skallet hodet i veggen, og lo så det jallet i veggene.

Gammel 08-08-11, 18:20   #12
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt det ikke ble senere så dere fikk litt kveld vi har ofte nevøen og niesen vår som er akkurat like gamle som våre to på overnatting. Det pleier å hjelpe å sitte inne på samme rom til de har sovnet.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 19:18   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Begge sov godt, og våknet til en ok tid. (syv og halv åtte) De lekte og koste seg frem til nevøen ble hentet, og han ble egentlig ganske snurt når faren kom. "Jeg skal jo sove her litt til!" Man blir ganske sjarmert da, så jeg måtte jo love ham at han kunne sove her en annen gang også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.