|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Gave til tiåringen minHei! Guttongen blir ti år straks |
|
|
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: gave til tiåringen min...Mine tvillinger blir også snart 10 og de ønsker seg PC, begge to. Det er alt de ønsker seg, så jeg driver og trommer sammen til spleiselag; det bør gå hvis jeg får alle fire sett besteforeldre, oldemor og tre onkler/tanter med på laget.
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: gave til tiåringen min...hun har selv kjøpt det |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Gave til tiåringen minØnsker jenta seg virkelig dukkehus?
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Gave til tiåringen minhun har som sagt ønsket seg det lenge, og spart til det selv.. siste rest av pengene var bursdagsgave fra oss... Synes det er flott at hun ønsker å leke en stund til |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: gave til tiåringen min...
Det er jo mange tiåringer som fremdeles leker med sånt. Min jente er en av dem, og mange av venninnene hennes også. Det ser ikke ut som de har tenkt å slutte med det første heller, og jeg gleder meg til den dagen jeg kan kaste ut de svære dokkevognene... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Gave til tiåringen minJeg lekte med dukker og Barbie til jeg var altfor stor,
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Gave til tiåringen minble visst plutselig helikopter på bror ja.. nettbutikker er greit på en søndag |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Gave til tiåringen minJeg syns du er heldig som har en 10 åring som vil leke jeg. Jeg for min del har aldri hatt en datter som har likt å leke med dukker/dukkehus. Hos oss (vi bor også på bygda) er det kun elektriske duppedingser som ønskes, både av henne og de yngre brødrene. Nå har vi bestemt at hun som er den eldste (blir 11 i september) skal få ridekurs i bursdagsgave og pc i julegave. Gutta er litt flinkere å leke syns jeg, så lenge de får en traktor av ett eller annet slag er det kjempepop.
|
![]() |
|
|