|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Fin gråfarge til gulv?Jeg skal male klikklaminaten i vinterhagen min, og planen er å male den lys grå. Noen som kan anbefale meg en farge som i alle fall ikke virker lilla eller blå? |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin gråfarge til gulv?
Ta med et stykke rekved og be dem lese av fargen, da får du blandet maling akkurat slik du vil ha den |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fin gråfarge til gulv?Vi har s-2500n på gulvet på vaskerommet, den er helt nøytral grå, blandet med hvit og svart. Ellers ville jeg prøvd s-1500n eller s-2000n.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fabrikk synes jeg er en fin gråfarge |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tenkte det samme. Har s-1500n på kjøkkenveggene og den er nydelig. Den andre er hakket mørkere og gjør seg nok fint på gulv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin gråfarge til gulv?Vi malte gulvet i fjor og jeg er superfornøyd med fargen. Den er grå med bittelitt brunt i tror jeg. Marakesh heter den. Her er et (av mange) bilder inne i bloggen min.
![]() |
|
|