Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fin gråfarge til gulv?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 12:43   #1
Gammel bruker
Passiv

Standard

Fin gråfarge til gulv?

Jeg skal male klikklaminaten i vinterhagen min, og planen er å male den lys grå. Noen som kan anbefale meg en farge som i alle fall ikke virker lilla eller blå?

Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 12:45   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin gråfarge til gulv?

Henger meg på. Jeg trenger en gråbrunfarge som minner om rekved i fargen.

Gammel 07-08-11, 15:36   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Henger meg på. Jeg trenger en gråbrunfarge som minner om rekved i fargen.

Ta med et stykke rekved og be dem lese av fargen, da får du blandet maling akkurat slik du vil ha den.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 15:39   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har s-2500n på gulvet på vaskerommet, den er helt nøytral grå, blandet med hvit og svart. Ellers ville jeg prøvd s-1500n eller s-2000n.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 15:45   #5
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Jeg skal male klikklaminaten i vinterhagen min, og planen er å male den lys grå. Noen som kan anbefale meg en farge som i alle fall ikke virker lilla eller blå?

Fabrikk synes jeg er en fin gråfarge.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 21:59   #6
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ellers ville jeg prøvd s-1500n eller s-2000n.

Tenkte det samme. Har s-1500n på kjøkkenveggene og den er nydelig. Den andre er hakket mørkere og gjør seg nok fint på gulv.

Fabrikk inneholder vel blått og vil dermed få litt blåskjær.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 22:28   #7
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fabrikk inneholder blåskjær, ja. Hadde den i yttergangen i det forrige huset. Kald farge.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:06   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Vi malte gulvet i fjor og jeg er superfornøyd med fargen. Den er grå med bittelitt brunt i tror jeg. Marakesh heter den. Her er et (av mange) bilder inne i bloggen min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.