|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Vasker man joggesko i maskin?Joggeskoene mine lukter... skremmende, og ser ikke særlig bedre ut. Jeg forsøkte å skylle dem og vaske dem for hånd uten videre fremgang. En 40 graders finvask hjalp sånn passe. Jeg mener imidlertid å ha hørt at man ødelegger dempingen på dem med maskinvask - er det tilfelle? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Livsnyter
|
Sv: Vasker man joggesko i maskin?Jeg slenger de i maskinen selvom jeg har hørt det samme som deg ang. dempingen. Det er forøvrig sentrifugeringen som er synderen det så sett maskinvasken på så lav sentrifugering som mulig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vasker man joggesko i maskin?Bruker alltid bomullssokker, men skoene blir ikke alltid tørre mellom hver gang jeg bruker dem, for de brukes nesten hver dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Livsnyter
|
Sv: Vasker man joggesko i maskin?Først det viktigste, wow så flink du er! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Vasker man joggesko i maskin?Jeg har aldri sett salg på Løplabbet, men kan du ikke kjøpe samme modell et annet sted hvis prisen er nedsatt der? (For min del heller jeg mot å aldri kjøpe sko på Løplabbet lenger, forresten, etter at de prakket på meg noe som helt åpenbart var feil for beina mine i tillegg til å være råsa.
|
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vasker man joggesko i maskin?De jeg "fikk" av dem sist jeg kjøpte sko var veldig, veldig riktige. Etter at foten hadde vennet seg til dem vel og merke. Jeg har sjekket prisen på de jeg har nå mot andre butikker, og det er lite å spare. Jeg har ikke for vane å sjekke salg på sportsbutikker men kanskje jeg burde begynne. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vasker man joggesko i maskin?Jeg fant jeg fant; http://www.loplabbet.no/kan-lopesko-maskinvaskes |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vasker man joggesko i maskin?Jeg fikk foreslått sko som var helt feil sist jeg var på Løplabbet. På G-sport fikk jeg imidlertid kjempegod hjelp, også kunne man levere tilbake skoene innen 30 dager hvis man ikke var fornøyd. Det synes jeg var en god deal for meg som synes ca. 30% av skoene jeg kjøper funker. Heldigvis funket de to parene jeg kjøpte supert.
|
![]() |
|
|