|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg ser at flere av mine amerikanske venninner har begynt med såkalte food swaps, og lurer på å invitere til noe slikt her også.
![]() |
#2 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg hadde ikke gidda, men mannen min hadde likt det veldig godt så fremst at det var vegetarisk.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?
Jeg tror ikke det hadde vært interessant (for meg) å invitere til en ren vegetarisk food swap, men alle de som blir invitert står jo fritt til å ta med det de vil.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Noen gjør det også! At man tar med noe til å spise der og da, og noe til byttingen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Hvis man er interessert i slikt kan det være kjempegøy det vel! Men det kan vel risikere å bli at folk skal overgjøre hverandre, avhengig av hvem du ber selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Om noen hadde invitert meg, hadde jeg helt sikkert gledestrålende sagt ja, for deretter angre meg når det begynte å nærme seg.
![]() |
#7 |
Glad
|
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Food swap hadde vært helt storartet syns jeg! Noen som har prøvd det i praksis/hørt om det i Norge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg er mer tilhenger av spleisefest, altså at alle tar med litt mat hver, og så spiser man den på stedet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg kan ikke lage mat, så nei. Men hvis jeg hadde et husmorgen eller tre kunne jeg sikkert blitt med på noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg fant noen bilder fra en food swap i LA, og det er mye forskjellig, også med tanke på hvor komplisert det er. Noen har f.eks. bare samlet sjokolade, marshmallows og kjeks i porsjonsposer for å lage s'mores, mens andre stiller med hjemmelaget tofu og syltetøy.
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg vil gjerne bli invitert til den lokale indiske restauranten. Og bytte havregrøten min mot peshawari naan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg hadde syntes dette var kjempekjekt. Bergen ja?
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg digger både å lage mat, få mat, spise mat og å snakke om mat, så jeg hadde helt klart kommet!
![]() |
#19 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg tror jeg ville fått litt prestasjonsangst på å lage den tingen som ingen andre ville ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|