Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kan det bli for lite møbler i leilighet som skal selges?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 11:16   #1
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kan det bli for lite møbler i leilighet som skal selges?

Vi holder på å gjøre i stand leiligheten for salg og har fått låne et lager i borettslaget til å stue bort saker og ting. Vi har flyttet en del ting, men kan det bli for "tomt" i leiligheten? F.eks. storesøsters rom, der malte jeg før ferien, nå står det bare en seng og et annet møbel der inne + gardiner. Holder det? Eller må jeg opp med veggbelysning, bilder osv. Rommet er malt i latte, laminat på gulvet og hvite gardiner med lille sommerfugler.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:29   #2
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Kan det bli for lite møbler i leilighet som skal selges?

Synes det holder i masse vis. Er jo en fordel om det ikke er masse hull i de nymalte veggene.

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:01   #3
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Kan det bli for lite møbler i leilighet som skal selges?

Vi selger et hus nå som har vært leid ut møblert. Det er derfor sparsomt møblert, og det er ingen personlige "effekter" i huset. Vi hengte opp et par nøytrale bilder i stua, satte noen lysestaker rundt om i stue /kjøkken, hengte opp håndkler på badet og la på sengeteppe/sengetøy på sengene. Det var megleren fornøyd med. Huset er ganske sterilt fortsatt, men det virker ikke tomt lengre.
(vi la ut annonse på torsdag, og har visning i dag, men allerede på lørdag var det to familier på visning. Så helt feil har vi ikke gjort det, tror jeg.)

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:03   #4
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Kan det bli for lite møbler i leilighet som skal selges?

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Vi selger et hus nå som har vært leid ut møblert. Det er derfor sparsomt møblert, og det er ingen personlige "effekter" i huset. Vi hengte opp et par nøytrale bilder i stua, satte noen lysestaker rundt om i stue /kjøkken, hengte opp håndkler på badet og la på sengeteppe/sengetøy på sengene. Det var megleren fornøyd med. Huset er ganske sterilt fortsatt, men det virker ikke tomt lengre.
(vi la ut annonse på torsdag, og har visning i dag, men allerede på lørdag var det to familier på visning. Så helt feil har vi ikke gjort det, tror jeg.)

Det jeg sier er da, at det høres bra ut med ganske tomt soverom.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:27   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan det bli for lite møbler i leilighet som skal selges?

Takk for svar! Da går jeg for det, ser jo veldig luftig og fint ut der nå.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no