|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?Jada, har nettopp avsluttet årets ferie, men neste år vil jeg ha so. Jeg vet akkurat hvor vi vil og når.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?Tidligere år har det vært rundt den 10. september.
![]() |
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?Propellen vil til Legoland han, men jeg SKAL ha sol og varme neste sommer.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?6. september, leser jeg på Vings FB-side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?Jeg driver også og planlegger neste års ferie, og venter bare på at alle rutefly i juli neste år blir lagt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?Godt me er fleire som er tidleg ute.
Denne diskusjonen har me også no. For meg vil ein ferie utan sol og varme vere bortkasta. Iallfall etter dei vintrane me har hatt. Men om nokon kan gi meg fint vær-garanti i Danmark, så blir eg gjerne med.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?Alle rundt meg synes vi er tullinger som bestemmer oss for ferie så tidlig. Vi synes ikke det er noe feil i det. Vi vet jo uansett hva vi vil.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?6. september, klokken 09.00 legger ving ut sommer 2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Noen som vet når Ving legger ut neste sommers turer?Har ikke med ving å gjøre, men jeg fikk mail fra startour nå om at jeg kunne bestille neste sommer nå, og at de trekker en av de som bestiller før 1. september som FÅR reisen sin. (Og man kan avbestille gebyrfritt innen 1. desember, så jeg ser jo her muligheten for et "gratislotteri"?)
![]() |
|
|