|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustSendte ut invitasjoner til venninnene til minstejenta som skal feire bursdag ved et lekeland 21 august. Dette ble booket allerede i juni og invitasjonene laget for lenge siden. Fikk til svar fra ei mamma nå nettopp om at: Er det ikke nasjonal minnemarkering den dagen da?¨ Noe jeg toket dithen som om at hun reagerte på at vi skal feire den dagen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustDet kan nok være at hun minnet deg på denne dagen, fordi familien har lagt planer for å markere minnedagen, og barnet dermed ikke kan komme i fødselsdagen? Mulig det er fler familier også som har slike planer, og at det dermed ikke kommer så mange som fødselsdagsbarnet kanskje ville ønsket?
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustHva skal skje på den nasjonale minnedagen? Er det lagt noen offentlige planer? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
X First Lady
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. august
De svarte ja men måten hun svarte på gjorde meg i tvil på hva hun mente. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Dette skal markes i Oslo spektrum med pårørende m flere og blir sikkert nok vist på tv. Vi bor et annet sted. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustJeg syns 10 år gamle jenter skal få feire bursdagen sin den 21. august. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustJeg synes man skal feire bursdagen til barna sine selv på slike dager. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
X First Lady
Ja det mener jeg også. Dette var som sagt planlagt for lenge siden og jeg synes ikke det blir riktig å avlyse dette. De blir ikke så mange og såvidt jeg vet (Har snakket med flere) så er ingen berørte. Unger må få være unger. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustJeg hadde nok svart tilbake at dagen ble bestemt for lenge siden og at du håper en barneburdag ikke vil være støtende tross nasjonal minnemarkering.
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustHer fyller svigermor 75 år den dagen så her blir det feiring fordet.
|
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustVi skal i dåp den dagen og jeg tenker at det nok blir en sterk gudstjeneste, men at det blir en ok feiring for det. Heldigvis er ingen av mine nærmeste berørt av tragedien.
|
|
|
#13 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustSkal i alle fall sendes en del på tv den dagen.
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustJeg ser at f.eks. alle eiendomsfirmaer i landet har blitt enige om at det ikke holdes noen visninger den dagen.
|
|
|
#15 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustJepp. Megleren min sier at visning den dagen er uaktuelt, så jeg har forstått det slik at man ikke legger så mye planer for den dagen. Det er vel nasjonal sørgedag? Hadde booket om hvis jeg hadde planlagt noen feiring akkurat da.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sperret
|
Nei, det skal holdes en nasjonal minnemarkering i Oslo spektrum. Det er 23. juli som er innført som nasjonal sørgedag. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustNorges Fotballforbund har anbefalt at alle kamper gjennomføres som planlagt.
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. august23.juli og ikke 22.? Hvorfor det, egentlig?
|
|
|
#20 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustHundeutstillingen på Bjerke Travbane skal gå som planlagt skrives det på NKK sine sider, men de skulle legge inn noe ekstra minnehøytidlighet, sa en vennine av meg |
|
|
|
![]() |
|
|