Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 20:42   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?

I ain't kidding, serious question.

Min sønn har en bamse som er mer verdifull enn bestemor. Dere husker "Redda Joppe, död eller levande"? Vi har hatt noen slike opplevelser, hvor bamsen har forsvunnet og vi har måttet slå katastrofealarm. Etter en svært alvorlig episode i Spania i sommer fant vi ut at vi må sikre bamsen på en eller annen måte. Jeg synes det blir for dyrt å sy inn en iPhone i bamsen, for å bruke Find My iPhone. Finnes det noe enklere jeg kan gjøre, som f eks RFID-teknologi? . Er det noen som har peiling?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.