Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teutonia Spirit s3, 08-mod

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 21:58   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Teutonia Spirit s3, 08-mod

Bølla har nå begynt på storbarn og bruker dermed ikke vognen i bhg lengre og jeg vurdere da å selge den da vi sjeldent bruker vognen ellers. Jeg lurer på om dere har noen formening om hva jeg kan få igjen for den? Skjønner det ikke er all verden, men litt må vel være mulig å få og ønsker å legge den ut på Finn.no. Kan halv pris være noe å begynne med, eller blir det i overkant?

Det er både bag og sportsdel.
Den er svart.
Den har fått noen skader i polstringen på håndtaket ved å bli lagt ut og inn i bil, det samme gjelder at den er blitt noe oppskrapet på bøylen foran av samme årsak. Den er ellers i super stand.
Orginalt regntrekk følger med.
Koppholder kan følge med.

Ny kostet den vel mellom ca 6500,- om jeg ikke tar feil, har kvitteringen liggende en plass.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:37   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Teutonia Spirit s3, 08-mod

Du kan jo se på de som ligger på finn nå, og se hvor lenge de har ligget ute. http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...onia+s3&sort=5

Ingenting i veien for å justere ned pris om du ikke får solgt med en gang.

Gammel 08-08-11, 23:05   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, 3000 maks ville jeg forsøkt, men nå har jeg ikke oversikt over hva de går for på finn da.

Gammel 08-08-11, 23:44   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ahh, selvsagt. Ikke helt på nett i kveld. Selvsagt får jeg jo litt innblikk i hva slags pris de kan gå for ved å faktisk se på de samme vognene på Finn som ligger ute.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:31   #5
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Tror kanskje jeg ville lagt meg på 2500-3000. Ser de selger 2011 til 5000 noen steder så ikke sikkert folk vil gi 3000 heller.

Men er jo bare å prøve, skader ikke det Så pruter folk hvis de syns det er for mye

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.