Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Krisehjelp med kjole til bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 21:48   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Krisehjelp med kjole til bryllup

Jeg var og kjøpte kjole til bryllup vi skal i til helga, jada tidlig ute Den er knekort forran og skråer så den er lang bak. Problemet er at den er litt for lang så den henger litt i bakken. Må jeg legge den opp eller er det greit at den sleper litt? Det er to lags og det innerste laget er såvidt nedi men det ytterste (chifong?) er litt mer nedi.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:19   #2
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krisehjelp med kjole til bryllup

Høyere hæler på skoene?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:42   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krisehjelp med kjole til bryllup

Nå har jeg ikke sett kjolen, men jeg tror generelt at en kjole med et sånt snitt kanskje vil se litt underlig ut om den har slep bak? Jeg ville prøvd høyere hæler eller å legge opp ørlite, tror jeg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:47   #4
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Krisehjelp med kjole til bryllup

Jeg ville nok prøvd å få lagt den opp litt. Eller eventuellt høyere hæler som de andre skriver.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:51   #5
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krisehjelp med kjole til bryllup

Tror nok jeg må legge opp litt ja. Får se på det i mrg. Nå må jeg strikke ferdig en bolero jeg skal ha til, jobber best under press

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no