|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Gran CanariaSer litt på tur til Gran Canaria i begynnelsen av mars neste år |
|
|
|
|
|
#2 |
|
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gran CanariaJeg er ikke akkurat noen stor fan av Gran Canaria men må si jeg synes det er fint for barn på Anfi del Mar (timeshare opplegg men mange leier ut på finn). Vi har nettopp kommet hjem derifra og for vesla på 8 år var det et sant paradis. Flott strand og veldig mange fine bassenger å velge mellom. I tillegg til Las Palmas som er en flott by synes jeg Puerto de Mogan er et hyggelig sted på Gran Canaria. Puerto Rico er så blodharry og jævlig at det er umulig å beskrive.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gran CanariaVi liker GC veldig godt. Vi har bodd litt forskjellige steder, hvis vi drar dit igjen blir det Puerto Mogan tror jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gran CanariaJeg er enig med Lisa. vi bodde på sunwing resort i arguineguin, det var bra.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gran CanariaVi har bodd på Sunwing Resort Arguineguin. Hadde det helt topp der. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Gran CanariaVi har hatt det topp alle de 8-10 gangene vi har vært der. Men vi farter mye rundt, leier alltid bil. Det eneste sted vi har bodd vi ikke likte var Bahia Feliz, der synes jeg det er gørrkjedelig. Vi liker oss veldig godt ved Faro de Maspolamas. Der er det mange fine/fancy/dyre hotell, men området er fint. Det er også noen litt billigere familiehotell rett ved. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hvor: Akershus
Sv: Gran CanariaMars er en fin måned å reise til Gran Canaria. Været er langt mer stabilt enn november-februar, så da burde dere være sikre på fint vær
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Gran CanariaSunwing i Arguineguin eller Anfi del Mar.
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Gran CanariaVi har vært på GK en gang for to år siden og trivdes veldig godt. Vi var der i påsken, og været og temperaturen var passe behagelig.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Gran CanariaVi er veldig nøye på at bassenget er oppvarmet når vi drar om vinteren. Det går foran beliggenhet faktisk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Gran CanariaJa, det har vi lært og å passe på, om vi får reise en annen gang. Bassenget på Sunwing var ikke oppvarmet, og det gikk ut over trivselen så til de grader.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gran CanariaDet kan jeg tenke meg, Inagh. Vi var jo der nå i juli og vannet var superdigg i bassenget. Merket ikke saltet så godt heller. Men kan tenke meg det blir kaldt resten av året om det ikke er oppvarmet.
|
|
|
#14 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Gran CanariaMen på anfi del mar ble barna full av olje på hendene og beina etter fånminutters leik i sanda. Jeg vet ikkeom det er vanlig? Vi var bare nedom og kikket og tok bilder, men lell... Jeg var ikke overbevist om at anfi liksom er så bra...
|
|
|
#15 |
|
anglofil
Sv: Gran Canaria
Olje? As in "solkrem-olje" eller? Vi har nettopp vært på Anfi og var på den tettpakke stranda hver dag men opplevde ikke noe annet en store mengder solkrem basert olje
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Gran CanariaVanskelig dette! Tusen takk for alle tilbakemeldinger! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Gran CanariaMener olje, ikke solkrem. De var rett og slett tilgriset! Må ha ligget i sanden.
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Gran Canaria
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Gran CanariaMye forskjellig å velge i. Middag om kvelden var stort sett fra ulike land, med fokus på ett og ett land. Man fant alltids noe man likte. Altid pasta og pizza (barmevennlig). Vi var i midten av april. Det bar ikke kaldt i vannet i bassenget, men om det var oppvarmet vet jeg ikke? Vi badet masse! Men dette vet sikkert st.
|
|
|
#20 |
|
Off the map.
|
Sv: Gran CanariaAmadores kan også være et alternativ for familieferie. Ligger en sving etter Puerto Rico, men man er utenfor fangarmene til det grusomme senteret.
|
![]() |
|
|