Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kapp Verde

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-11, 13:11   #1
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Kapp Verde

Er det noen som har vært på ferietur dit? Vi vurderer det i vinterferien, og det hadde vært gøy å høre om noen hadde erfaringer de ville dele.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:16   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kapp Verde

Nei, men noen bekjente var der i fjor jul. De koste seg veldig. Er det noe spesielt du lurer på?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:22   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Nei, bare om det er et bra sted å dra på en ukes familieferie. Er det noe spennende å se / gjøre, eller er det strand og bading som gjelder?

Groucho Marx
Gammel 11-08-11, 13:35   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det er mye sol og bad, men skal ta en liten sjekk når jeg treffer dem i morgen.

Gammel 11-08-11, 18:18   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Jeg traff syvåringen i dag; her er det han hadde å si:

Sitat:

Det var gøy på Kapp Verde, mye bading i kule, høye bølger.
Det var ikke så mye å dra å se på, men vi var ute i en miniundervannsbåt og det var gøy. Ellers badet vi, spilte tennis, fotball og minigolf.

Jeg mistenker med andre ord at det er mest en sol og bad-destinasjon, noe som forsåvidt høres deilig ut. :ser ut på plenen som kanskje rekker å bli tørr fra ukas regnskurer før det regner igjen:

Gammel 11-08-11, 20:52   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Tusen takk!

Groucho Marx
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.