Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Parkas

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-11, 22:19   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Parkas

Trenger en parkas til høsten/vinteren. Forelsket meg i denne fra Didrikson i fjor men den finner jeg ingen plasser. Noen som har noen gode tips til en lignende parkas. Må ikke koste mer enn 2500.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:15   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Parkas

Helly Hansen har en som er litt lik iallefall, med avtakbart innerjakke i primaloft. Kr 1995,- på flust.no nå :

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:20   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kari Traa (vet ikke hvor varm den er, men den er vanntett og fòret):

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:30   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Helly Hansen har en som er litt lik iallefall, med avtakbart innerjakke i primaloft. Kr 1995,- på flust.no nå :

Denne har jeg vært å stirret intenst på idag. Men der jeg var kostet den 3.990,- *iler inn på flust.no*

Gammel 16-09-11, 21:33   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Det var ikke den samme? Men den var jammen lekker den Hydropower jakken også. hmm.. nå ble det vanskelig.
Den jeg har sett på heter Svalbard Long Parka.
*Designed to keep you warm in Svalbard´s worst possible conditions*
Så den MÅ jo være varm?

Gammel 16-09-11, 21:37   #6
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men Det var ikke den samme?
Den jeg har sett på heter Svalbard Long Parka.
*Designed to keep you warm in Svalbard´s worst possible conditions*
Så den MÅ jo være varm?

Åh den var fin!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:42   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så bilde av en fin en i avisen i går. Det var en sort Didriksson, selges hos Intersport. Tror prisen var 1990,- Tror jeg skal se på den til meg selv.

Gammel 16-09-11, 22:53   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har en veldig varm en fra Vero Moda. Den koster 999kr. Den er både fin og varm.
Jeg finner dessverre ikke bilde nå.

Selges den i år? :ha'kke råd til jakke til flere tusen:

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 22:55   #9
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk denne fra Didriksons i bursdagsgave fra mannen. Kjøpt på Sportmann.

Gammel 16-09-11, 22:57   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Link til den på sportmann.

Gammel 16-09-11, 23:11   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Om det er en parkas for å holde deg varm hele vinteren du er på jakt etter, så må jeg bare nevne North Face sin dunparkas. Varmere og deiligere plagg finnes ikke.

Gammel 16-09-11, 23:23   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Frøydis: Veldig fin. Hvor tykk er den? Kan den brukes vinterstid? Hvordan er den i str?

Gammel 16-09-11, 23:31   #13
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Jeg bruker 42 sånn ellers og den er perfekt til meg. Får den til og med over min 7mnd gravide mage. Den går langt opp i halsen og er god på armene. Jeg har lange armer, og den er grei på lengden der. Det beste er jo at den går såpass langt nedpå lår/rumpe. Jeg er råfornøyd! Blir for varm nå på tidlighøsten.

Gammel 16-09-11, 23:59   #14
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk merket Elvine, bl.a. på www.nelly.com. Flere fine modeller, fantastisk kvalitet! Rett over to tusen kroner.

Gammel 17-09-11, 19:54   #15
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Slik ser den ut. Det er dun i fóret og den er veldig varm+ at den tåler vær og vind.

Fin! Er dette VeroModa ? *går alltid rett forbi Veromoda*

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:56   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Trenger en parkas til høsten/vinteren. Forelsket meg i denne fra Didrikson i fjor men den finner jeg ingen plasser. Noen som har noen gode tips til en lignende parkas. Må ikke koste mer enn 2500.

Denne så jeg på Intersport i går i flere farger.

Jeg har sommervarianten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:46   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Sjekk merket Elvine, bl.a. på www.nelly.com. Flere fine modeller, fantastisk kvalitet! Rett over to tusen kroner.

Jeg har en Elvine-parkas som er kjempefin, men den holdt ikke den rammeste vinterkulda ute.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:54   #18
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har en Elvine-parkas som er kjempefin, men den holdt ikke den rammeste vinterkulda ute.

Nei, jeg tenkte å bruke min i overgangsperiodene, og på mindre kalde dager om vinteren. Jeg har dunjakke i sprengkulda.

Gammel 17-09-11, 22:55   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Nei, jeg tenkte å bruke min i overgangsperiodene, og på mindre kalde dager om vinteren. Jeg har dunjakke i sprengkulda.

Jeg også!

Jeg var så heldig å få tak i en Norrøna-dunjakke på 70% avslag før jul i fjor.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:36   #20
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Noen som har erfaring med denne?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.