|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Hva har vi å velge mellom? Det er jo så mye.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 15-08-11 kl 11:42. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Hadde ikke tenkt å kjøpe så stor bil som Passat/Mondeo/V70 egentlig. For det første, skal jeg bruke den til jobb og parkere i en trang p-kjeller og for det andre har vi en annen bil som rommer utrolig mye. Og prisen spiller inn.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000
Ok, så med Oktavia er det helt utelukket med tre barneseter?
|
|
|
#6 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000
Det kommer litt an på setene. Jeg har klart å presse inn tre beltestoler, men det var ikke enkelt. Det er mulig to beltestoler og en bakovervendt går?
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Vi testet ut Oktavia. Da ønsket vi plass til et bakovervendt sete, en beltestol og en voksen i baksetet. Da satt ikke den voksne noe komfortabelt. Med baser og babyseter lar det seg kanskje gjøre, men det blir trangt.
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Hmm, skal ikke være lett altså. Litt av cluet er at vi ikke vil ha en 7-seter (enda, det får bli når vi bytter ut bilen min). Men samtidig vil vi ha plass til 3 barneseter.
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Peugeot, de små stasjonsvognene eller 3008 5 eller 7 seter?
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Oktavia er jo samme størrelse som Mondeo og gjengen.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Du får Peugeot 5008 med bare 5 seter også. Men nå kommer snart Smilefjes og arresterer meg fordi jeg promoterer en fransk bil.
|
|
|
|
#12 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Jeg kjører Ford Grand C-max. Den er bygget på Focus chassie, har 7 seter og er sikkert hakket for stor for deg. Den finnes i en litt midre utgave, Ford C-max, som kan være verdt å se på. Jeg har i alle fall glatt plass til tre beltestoler i baksetet, evt to beltestoler og en voksen.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Når jeg kjøper splitter ny bil er det ikke SÅ farlig med hva slags merke det er, så lenge vi liker å kjøre den. Men jeg tror vi kommer til å sette makspris på 320.000 altså, for vi HAR allerede en stor bil med 5 seter og gigantisk bagasjerom.
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Ja, den C-max (ikke grand) har vi også sett på. Må prøvekjøre den også.
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000En kollega av meg anbefalte Toyota som driftssikker og bra mtp verditap, så jeg tenkte å sjekke ut de også.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Hvilken Toyota er det dere vurderer?
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Verso eller Avensis, men jeg vet ikke noe om priser eller sånt. Noterer at unger sitter lavt i Verso, det er dumt.
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Mitsubishi ASX, kanskje? Vi har det som bil nummer to og den er overraskende stor. Vi brukte den som feriebil i sommer, og det var god plass i baggasjerommet og begge ungene har det romslig og godt i baksetet. Toppmodellen er riktignok dyrere enn 300000, men dere trenger vel ikke kjøpe toppmodell, det holder med litt mindre utstyr.
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Adrienne: Skal sjekke ut den. Trenger absolutt ikke toppmodell (særlig ikke mtp hestekrefter og sånt), men vil ha skinnseter.
|
|
|
#20 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000Mazda 5 går jo an å sjekke ut. Ulempen her er jo at baksetet blir trangt med 2 seter, kan bare glemme 3. Men det er 7 seter, så det går jo an å bruke et av de to bakerste også.
|
|
![]() |
|
|