Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppslagstavle på kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-11, 10:21   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppslagstavle på kjøkken

Jeg har en ganske stor, slett vegg på kjøkkenet hvor jeg tenker at jeg vil lage en tavle der vi kan henge beskjeder fra skole/sfo, invitasjoner og annet vi trenger å huske og ha for hånden.

Ettersom kjøkkenet er en innstikker fra stua, så vil jeg at den skal se pen og lekker ut også i stueskala.

Ideen min er å lage en litt stor tavle som er magnetisk, lage en tavle på den ene siden og tapet på den andre. Men hva bruker jeg for å få til dette, er den noen som har gjort noe liknende - eller har gode ideer?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.