Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

[unger og ferie] Maxgrense nådd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-11, 10:46   #1
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

[unger og ferie] Maxgrense nådd

Denne sommeren har vært lang. Noe så uendelig lang har den vært! :sutre: Vi har kost oss for all del, men nå kjenner jeg at tiden ikke går fort nok til mandag og skolestart. Det har regnet her stort sett hver dag, ikke hele dagene riktignok men stort sett har det kommet noe regn iløpet av dagen. Jeg er klar over at det bare er å ha på regntøy og det har vi gjort også det, men det legger jo en demper på utelivet som jeg nok hadde regnet med skulle bli mye av i sommer. På stranda har vi ikke vært en eneste gang, ikke for at jeg hadde turt å reise alene på stranda med 4 gutter i alderen 2 - 2 - 5 - 7. Det blir for mange å passe på rett og slett.
Vi ba eldstemann fri fra skolen siste uken før sommerferien og dro til syden i 2 uker, og så har vi vært hjemme etter det. Gubben hadde 1 uke ferie i slutten av juli, ellers har jeg vært alene med de. Det blir 10 uker ferie på ungene det, 7 av de har jeg vært alene med gjengen.
Er det lov å si jeg er luta lei? For det er jeg nemlig!

Neste sommer skal ikke kruttet brennes (ref: sydentur) så tidlig på sommeren.

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 10:48   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [unger og ferie] Maxgrense nådd

Det er lov å være lei. Jeg skjønner det veldig godt.
Jeg syns også at sommeren har blitt litt ødelagt av mye regn.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 11:23   #3
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Føler med deg

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 12:16   #4
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Du har en nydelig guttegjeng altså, men jeg skjønner at det kan bli lenge å være alene hjemme med dem så lenge. Ikke lenge igjen nå til skolestart!

Gammel 17-08-11, 13:24   #5
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Og gudskjelov for det, Magnolia! De er herlige altså, men denne sommeren har vært omtrent uendelig. Nå er vi snart ved målet så det er sikkert derfor jeg ble sånn akutt lei også

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:13   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjønner jeg veldig godt - det blir sikkert fint for dere alle å komme tilbake i hverdagen igjen!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.