Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Sykkelholder

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-11, 19:19   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sykkelholder

Jeg lurer kanskje på om jeg ønsker meg sykkelholder.
Er det store forskjeller ute og går, hva er bra, hva bør jeg evt styre unna?
Skal i så fall ha med meg 3 sykler

Gammel 17-08-11, 19:38   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelholder

Thule selvfølgelig! Har hørt at det skal være godt utvalg på Thorshov Bilrekvisita.

Jeg er også ute etter sykkelholder for 4 sykler men er usikker på om vi skal velge for hengerfeste (har det på den bilen vi nå har) eller sånn som kan festes på bilens bakluke...

Gammel 17-08-11, 20:19   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det stor forskjell på de ulike, eller er det bare et prisspm? Har tilhengerfeste så tenkte å feste det bak ja og ikke på taket.

Gammel 17-08-11, 20:22   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kan være verdt å lese dette, http://www.tv2.no/underholdning/broo...v-3559526.html

Sitat:

"Dersom sykkelen skjuler bilens lys og/eller kjennemerke skal det brukes lysbjelke merket med bokstav- og tallkombinasjonen som viser motorvognens identitet. Lysbjelken skal ha baklys, stopplys, retningssignallys samt refleks", heter det i lovverket.

Gammel 17-08-11, 20:34   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Takk venla
Men ser ut som thule sine hvor man setter syklene i spor har dette

Sist redigert av star : 17-08-11 kl 22:46.
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.