|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() [Makroner] Gode oppskrifter for fyll?Jeg tenkte å lage franske makroner i helgen.
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Re: [Makroner] Gode oppskrifter for fyll?Siden jeg har blitt midlertidig hemmafru er det vel på tide at jeg begynner å bake makroner???
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Makroner] Gode oppskrifter for fyll?Salt karamellfyll er det beste! Bruk oppskriften fra julekalendetråden og kok litt lenger.
![]() |
#8 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Makroner] Gode oppskrifter for fyll?Lemoncurd hørtes godt ut må jeg si. Jeg skulle bare ønske at jeg faktisk likte makroner. De ser jo så gode ut, og ikke minst lekre, men jeg synes bare ikke det er godt.
![]() |
#11 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Makroner] Gode oppskrifter for fyll?Nei, nei. Jeg kunne godt ha laget makroner selv om jeg ikke liker de altså. Så lenge jeg har noen som vil spise dem. Mitt hjertesukk var mer fordi jeg faktisk skulle ønske jeg likte dem. For når man får lager perfekte makroner ser de så utrolig lekre ut.
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: [Makroner] Gode oppskrifter for fyll?Kanskje du finner noen gode tips her |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|