|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hva forventer du av skolen og barnehagen?Jeg kunne tenke meg å høre hva dere forventer av skolen og barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva forventer du av skolen og barnehagen?Jeg forventer noe, men jeg mener selv at jeg ikke har urealistikse forventninger. Jeg forventer at barna blir sett uansett om de gå i bhg eller på skolen. JEg forventer at de får høre det når de gjør noe positivt og at de får tilsnakk (på en ordentlig måte) når de gjør noe galt.
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva forventer du av skolen og barnehagen?Det ble langt gitt
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva forventer du av skolen og barnehagen?Jeg syns du har helt realistiske forventninger. Tilpasset opplæring skal alle elever ha, uansett.... Det er egentlig et tema å skrive oppgave om
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva forventer du av skolen og barnehagen?Jeg forventer at barnehagen tar godt vare på barnet mitt. At han lærer både omsorg for andre, i tråd med våre verdier hjemme og får oppfølging på mer kunnskapsbaserte ting som han interesserer seg for.
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva forventer du av skolen og barnehagen?
Ja i teorien skal alle ha det, men ikke alle får det. Jobber selv på skole og sitter der i Tpo team og ser hvor vanskelig det er å få tilbud til alle som trenger det. Jeg er miljøarbeider og hører en del både fra den ene og andre siden.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva forventer du av skolen og barnehagen?Det viktigste for meg, er at gullungen får omsorg og at han gis muligheter til utvikling. Dette skal skje i samarbeid med oss som foreldre, og informasjonsplikten er gjensidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva forventer du av skolen og barnehagen?
Ja, i teorien og i utgangspunktet skal alle ha tilpasset opplæring. Så kommer det an på hvordan man tolker hva tilpasset opplæring er... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|